menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه داستان طنز “گلادیاتورهای سازمانی” بزودی منتشر می شود

نویسنده تقدیر شده جشنواره داستان انقلاب از تالیف مجموعه داستان کوتاه طنز خود با عنوان «گلادیاتورهای سازمانی» خبرداد که به مفهوم مدیریت می‌پردازد.

به گزارش شیرین طنز، مرتضی برزگر تقدیر شده جشنواره داستان انقلاب برای اثر «اشتباهی» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون تالیف خود اظهار داشت: نگارش مجموعه داستان بزرگسال با عنوان «این یک داستان نیست» مدتی است آغاز شده و اکنون در مرحله ویراست نهایی به سر می‌برد.

جشنواره داستان انقلاب

وی با اشاره به تغییر نام احتمالی این اثر و حتی ناشر آن تصریح کرد: این اثر در ویرایش ابتدایی حدودا صفحه بود اما باید دید تا انتهای کار به چند صفحه می‌رسد.

برزگر در ادامه با اشاره به اثر دیگر خود در قالب طنز بیان کرد: یک مجموعه طنز در قالب داستان کوتاه نیز در حال تالیف هستم، نام این اثر «گلادیاتورهای سازمانی» است که به زبان طنز روایت می شود.

وی درباره موضوع این اثر افزود: قالب طنز است اما به مفهوم مدیریت می‌پردازد و فکر می کنم هر دو اثر تا پایان سال تحویل ناشر شود.

مرتضی برزگر متولد ۱۳۶۰ است که در جشنواره داستان انقلاب که هفته پیش برترین‌های خود را معرفی کرد در بخش داستان کوتاه بزرگسال به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد. این دو اثر نخستین تالیفات اوست.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر