menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هنرمند نوجوان اهل انزلی سومین دیپلم افتخار بین المللی اش را کسب کرد

نازنین فاضلی هنرمند نوجوان اهل شهر ساحلی انزلی سومین دیپلم افتخار بین المللی اش را کسب کرد .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، فاضلی که متولد اول فروردین ۷۹ بندرانزلی است در جشنواره ی ymitos یونان درسال ۲۰۱۶ منتخب شد و دیپلم افتخار دریافت کرد و دو سال متوالی نیز درجشنواره ی sicaco کره ی جنوبی درسال های۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دیپلم افتخار دریافت کرد و آثارش در کتابهای مربوطه چاپ شد.
وی همچنین در یک نمایشگاه گروهی با موضوع خشکسالی شرکت کرد و اثرش منتخب شد و جایزه دریافت کرد .سال گذشته نیز در مسابقه ی کاریکاتور بین هنرستانهای ایران مقام نخست را کسب کرد. در مسابقه ای با موضوع آسیبهای اجتماعی در ایران مقام سوم کسب کرد و کارش در کشور فینالیست شد.

نازنین فاضلی می گوید : از بچگی عاشق نقاشی بودم وخودم تنها کسی بودم که از نقاشی هایم لذت میبردم ولی وقتی کم کم بزرگ شدم مورد تشویق اطرافیان قرار گرفتم سفارش نقاشی می گرفتم و همین موجب شد دستم قوی تر شود. گذشت و من وقتی سالهای بعد وارد هنرستان شدم وبه خاطر اینکه مادرم خیاط با استعدادی است رشته ی طراحی و دوخت را انتخاب کردم.
ولی در کلاس دوخت مدام روی کاغذهای الگو نقاشی می کشیدم و همین موضوع باعث شد که یکی از نقاشی هایم به دست معلم نقاشی هنرستان برسد و با زحمت ایشان و سماجت خودم موفق به انتقال من به کلاس نقاشی شدیم و دوسال تمام زهرا حق پرست مثل یک مادر احساسات هنری را در من پرورش داد و پیشرفت من با این معلم مسئول و دلسوز آغاز شد.
مدتی بعد با استاد عماد صالحی آشنا شدم و با صبوری ها و خوبیهای ایشان در مدت کوتاهی در زمینه ی کاریکاتور پیشرفت کردم.
وی افزود: تاکنون تمام مقام هایی که کسب کردم در رشته ی کاریکاتور است ولی من خودم را نقاش می دانم واحساس می کنم برای نقاشی ساخته شده ام اما متاسفانه احساس میکنم به رشته ی نقاشی وهنرمندان رشته نقاشی در ایران توجه کمی نشان داده می شود.
در کنار نقاشی شعر هم می گویم و امیدوارم بتوانم کتابی از اشعارم به چاپ برسانم. عاشقانه موسیقی را دوست دارم و دستی بر موسیقی هم دارم و ساز گیتار می نوازم.
وی با اشاره به این که گیلان هنرمندانی چون جلیل ضیاپور،حبیب محمدی، محصص،حسین محجوبی،قاسم حاجی زاده داشته از مسئولان خواست به هنرمندان جوان و تازه کار که می توانند اینده ساز هنر کشور باشند توجه کنند.
فاضلی خاطرنشان کرد: حق هنرمندان کارگاه های مجهز است ، تجهیزات وتوجه زیاد،حق ما این نیست که به خاطر کار کردن در اتاق های کوچک خانه ریه هایمان آسیب ببیند.
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر