menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز ۲۲ با حضور محسن اشتیاقی و آثاری طنز با نگاه انتقادی به مصرف دخانیات

بیست و دومین محفل طنزپردازان استان قم با حضور محسن اشتیاقی برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر آخرین چهارشنبه دی ماه ۱۳۹۵ بیست و دومین محفل طنزپردازان استان قم با حضور محسن اشتیاقی طنزپرداز شناخته شده به عنوان مهمان، عباس احمدی به عنوان مجری کارشناس و دیگر طنزپردازن استان قم در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.

به مناسبت هم‌زمانی این نوبت از محفل قمپز با روز ملی هوای پاک، طنزپردازان قمی علاوه بر دیگر موضوعات اجتماعی، آثاری را با نگاه انتقادی به مصرف دخانیات به ویژه سیگار و قلیان قرائت کردند. سید جواد میرصفی، حسن بشتاب، حسن رحمانی نکو، سید جواد یثربی، مهین صفاری، مصطفی فاطمی، مسعود یوسفی، سایه رحیمیان، احمد گلپر، داود اشرفی مهابادی، محمد علیان و تارا جلالی از جمله طنزپردازانی بودند که در عصر ۲۹ دی ماه ۱۳۹۵ پشت تریبون قمپز قرار گرفتند و آثارشان را برای حضار خواندند.

همچنین اخوانیه‌ای که جمعی از طنزپردازان استان در وصف محسن اشتیاقی سروده بودند قرائت شد. در این میان نماهنگ‌هایی نیز با موضوع ویژه‌ی برنامه نمایش داده‌شد که با استقبال حاضران مواجه شد.

در پایان نیز از برگزیدگان محفل قمپز که با آرای حضار انتخاب شده‌بودند، تجلیل شد و گردن‌آویز قمپز به گردنشان آویخته شد. به این ترتیب گردن‌آویز بهترین طنزپرداز محفل بیستم نصیب سید جواد میرصفی و گردن‌آویز برگزیده محفل بیست و یکم نصیب علی بهاری شد.

همچنین پس از شمارش آرای مخاطبان قمپز بیست و دوم آثار قرائت شده توسط سید جواد میرصفی بار دیگر منتخب آرای مردمی قمپز شد و حسن رحمانی نکو در جایگاه دوم ایستاد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر