menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز بیست و یکم

بیست و یکمین محفل طنز قُمپز با حضور بلبل برگزار می شود

روح الله احمدی متخلص به «بلبل» شاعر و طنزپرداز شناخته شده مهمان بیست و یکمین محفل طنزپردازان استان قم خواهد بود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، پس از وقفه‌ای دو ماهه در برگزار محفل قمپز که به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) پیش آمده بود، چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ بیست و یکمین محفل طنزپردازان استان قم برگزار می‌شود. علاوه بر موضوع «آزاد» طنزپردازان قمی در این محفل آثاری با موضوع ویژه‌ی «دانشجو و دانشگاه» را نیز قرائت خواهند کرد. مهمان این محفل روح الله احمدی طنزپرداز شناخته شده و مجری – کارشناس آن عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان قم خواهد بود.

قمپز بیست و یکم

روح الله احمدی مهمان قمپز بیست و یکم شاعر، نویسنده، طنزپرداز و مجری صدا و سیماست. وی که متولد ۱۳۶۸ شمسی است، نویسندگی، اجرا و برنامه‌سازی را در سیمای جمهوری اسلامی و شبکه‌های رادیویی جوان، ورزش، صبا، فرهنگ و ایران تجربه کرده‌است. وی همکاری با نشریات مختلفی همچون رشد جوان و نوجوان، ماهنامه سپیده دانایی و روزنامه وقایع تهرانیه را در کارنامه‌ی خود دارد.
علاقمندان برای حضور در قمپز بیست و یکم می‌توانند ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۵ به نشانی خیابان صفائیه، کوچه ۲۳، پلاک ۸، سالن سوره حوزه هنری استان قم مراجعه نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر