menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز 21 احمدی

گزارش بیست و یکمین محفل طنز قُمپز با حضور روح الله احمدی و طعم لبو

بیست و یکمین محفل طنزپردازان استان قم شامگاه چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۵ در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شامگاه آخرین چهارشنبه‌ی آذرماه ۱۳۹۵ طنزپردازان و علاقمندان به طنز در سالن سوره حوزه هنری استان قم دور هم جمع شدند تا بیست و یکمین محفل قمپز را برگزار کنند.

مهمان این محفل “روح الله احمدی” طنزپرداز شناخته شده و مجری آن دکتر “عباس احمدی” مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم بود. آثاری که از بلندگوی قمپز شنیده شد، اغلب موضوع دانشجو و دانشگاه، برجام، تروریسم و مشکلات و معضلات اجتماعی داشتند.

سید جواد میرصفی، علیرضا محمدی، فاطمه کیمیا، سید جواد یثربی، سمیه یثربی، محمد حسین علیان، مهین صفاری، سید محمد حسینی، ملیحه رجایی، احمد گلپر، علیرضا محمدی، حسن بشتاب و علی بهاری طنزپردازانی بودند که آثار خود را برای حاضران قرائت کردند.

قمپز 21 احمدی

عطرین حق‌دوست نیز اخوانیه‌ای را که جمعی از طنزپردازان قمی برای مهمان قمپز سروده بودند، خواند. همچنین جمعی از اعضای هیئت تحریریه نشریه طنز “راه راه” مهمان قمپز بیست و یکم بودند که از این جمع محمد رضا شهبازی سردبیر این نشریه پشت تریبون قمپز حاضر شد و اثرش را ارائه کرد.

از دیگر حاضران در این محفل علیرضا طباطبایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم بود که قول حمایت مجموعه تحت مدیریتش از برگزار سومین دوره‌ی جشنواره طنز سوهان روح را به حاضران دارد.

در پایان محفل نیز اثر علی بهاری با موضوع تروریسم با اکثریت آرای حاضران بعنوان اثر برگزیده‌ی قمپز بیست و یکم معرفی شد. شرکت‌کنندگان در قمپز بیست و یکم علاوه بر لبخند کامشان با لبو نیز شیرین شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر