menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی

قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی برگزار شد

قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی روزنامه‌نگار و طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و علاقمندان عصر چهارشنبه ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ در قم برگزار شد.

قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی در شد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سمیعی روزنامه‌نگار طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و علاقمندان عصر چهارشنبه ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ در قم برگزار شد. موضوع ویژه این محفل که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم و در سالن آمفی تئاتر نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شد، دو رویی و ریاکاری بود که علاوه بر موضوع آزاد مورد توجه طنزنویسان قمی قرار گرفته‌بود.

در عصر آخرین چهارشنبه تیرماه ۱۳۹۸ مسعود یوسفی، محسن گایینی، حسن معارف‌وند، احمدرضا پاک نژاد، طاهره سادات ملکی، سید جواد یثربی، سید فؤاد موسوی، حجت الاسلام سید محمد حسینی، سید شهاب جدا، سید جواد میرصفی، امین شفیعی، فرهاد موحدی، سعید طارم و مریم ابراهیم زاده، پشت تریبون قمپز رفتند و آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

همچنین جلال سمیعی مهمان ویژه برنامه آثاری از چند کتاب طنز خود؛ «تاکسی هفت»، «و غیره»، «چگونه نقاش شویم» و «رساله صد فرمان» را برای حاضران قرائت کرد. وی با ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارائه شده در این محفل گفت: «خیلی خوشحالم در شهر قم چنین محفلی برگزار می شود و حضور در این محفل طنز و نفس کشیدن در شهری که از علاقه‌مندان به طنز هستند، برای من افتخار است.»

پخش ویدئوها و تصاویر طنز از دیگر بخش‌های این محفل بود که با استقبال حاضران روبرو شد. در پایان نیز از صاحبان آثار برتر در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد تقدیر شد. در این بخش سید جواد میرصفی، محسن گایینی، فرهاد موحدی، حسن معارف‌وند و امین شفیعی از طنزپردازانی بودند که در قمپز چهل‌وپنجم تجلیل شدند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر