menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علی زراندوز

علی زراندوز میهمان یکصد و پنجاه و پنجمین «در حلقه رندان» می شود

محفل طنز «در حلقه رندان» در یکصد و پنجاه و پنجمین نوبت برگزاری خود روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه میزبان علی زراندوز نویسنده و طنزپرداز می شود.

علی زراندوز «در حلقه رندان» حضور می یابد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، یکصد و پنجاه و پنجمین نوبت از محفل طنز «در حلقه رندان» روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه از ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

علی زراندوز نویسنده و طنزپرداز مهمان صندلی قرمز این رویداد حوزه ادبیات است که به گفت و گو با داریوش کاردان مجری این برنامه و نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون می نشیند.

محفل طنز «در حلقه رندان» از جمله محافل ثابت و ماهانه حوزه هنری است که آخرین یکشنبه های هر ماه در تالار سوره این مجموعه برگزار می شود. موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و دفتر طنز حوزه هنری برگزاری آن را برعهده دارند.

حضور عموم علاقه مندان در این محفل آزاد و رایگان است.

در حلقه رندان یک مراسم شب‌های شعر طنز در ایران است. ابوالفضل زرویی که نخستین مدیر دفتر طنز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود برگزاری این مراسم را آغاز کرد. نخستین تجربهٔ این شب شعر در مردادماه سال ۱۳۸۰ بود و پس از آن هرسال، یک شنبهٔ آخر هر ماه، بطور متوالی در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار می‌گردد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر