menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض-تلخند

فیض : شاهد سطح بالای آثار ارائه شده از سوی دانشجویان بودیم

شاعر و طنزپرداز ملی گفت: حضور دانشجویان در رشته‌های مختلف در جشنواره ملی طنز نشان از توانایی بالای این قشر را دارد که قابل توجه است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، منطقه زنجان، ناصر فیض در حاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند اظهار کرد: جشنواره دانشجویی به دلیل مشغله فراوانی که این قشر دارند در سطح کیفی خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: زمانی ‌که مشاهده می‌شود دانشجویان علی‌رغم تحصیل در رشته‌های مختلف علاقه‌مند به فعالیت در رشته ادبیات هستند، نشان از توانایی بالای این قشر علاقه‌مند دارد.

فیض تصریح کرد: در دومین دوره جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند، شاهد سطح بالای آثار ارائه شده از سوی دانشجویان بودیم و این در حالی ‌است که غالب شرکت‌کنندگان در این جشنواره، دانش‌آموخته رشته تخصصی ادبیات نبودند.

این شاعر و طنزپرداز ملی در ادامه یادآور شد: تشویق دانشجویان به بروز و کشف سایر توانایی‌های‌شان اتفاق بسیار خوبی در دانشگاه‌ها است که در ادامه دارای نتایج بسیار خوبی، از جمله تشکیل تشکل‌های ادبی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های دانشجویی در حوزه ادبیات فرصتی مناسب برای قرار گرفتن اساتید این حوزه در کنار دانشجویان علاقه‌مند به حضور در ادبیات است که می‌توانند الفبای این دانش را از اساتید ادبیات فراگیرند.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر