menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

لبش : امیدواریم بتوانیم درست نوشتن طنز را به دانشجویان بیاموزیم

طنزنویس ملی گفت: دانشجویان آگاه‌ترین قشر جامعه هستند که می‌توانند با زبان طنز، نقدها و نظرات خوبی را در راستای رشد و توسعه کشور داشته باشند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، منطقه زنجان، علیرضا لبش در حاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند، اظهار کرد: دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند امسال از سطح خوبی برخوردار بود؛ برگزاری جشنواره‌ دانشجویی از سال‌های گذشته آغاز شده بود که مدتی با وقفه مواجه شد، تا اینکه در سال ۸۲ جشنواره دانشجویی به میزبانی اصفهان آغاز به کار کرد تا امروز که شاهد برگزاری این جشنواره در استان زنجان هستیم.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی کمک شایانی به بروز و کشف استعدادها کرده و در ادامه موجب ایجاد ارتباط سازنده بین استاد و دانشجو می‌شود. البته نباید فراموش کرد که برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزشی در کنار جشنواره موجب آشنایی دانشجویان با طنز می‌شود.

لبش یادآور شد: ناآشنایی با زبان و نثر دو مشکل عمده دانشجویان در این جشنواره بود. شرکت‌کنندگان از ایده‌های بسیار خوبی برخوردار بودند اما متاسفانه در اجرا با مشکل مواجه شدند، پایین بودن سطح مطالعه در بین دانشجویان عامل مهم در بروز دو مشکل زبان و نثر محسوب می‌شود.

این طنزنویس ملی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای حضور فعال دانشجویان در عرصه طنز محسوب می‌شود که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد پربارتر شدن این جشنواره باشیم.

لبش تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم طنزپردازی، شوخ‌طبعی و نحوه درست نوشتن طنز را به دانشجویان بیاموزیم، زیرا دانشجویان مهم‌ترین و آگاه‌ترین قشر جامعه هستند و می‌توانند نقدها و نظرات خوبی را برای رشد کشور داشته باشند.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر