menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس ناصری در چلگی

عباس ناصری : تولید ۴۰ اثر در ورک شاپ کارتون و کاریکاتور «روزی حلال»

دبیر نهمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی گفت: در ورک شاپ این جشنواره سراسری در بجنورد بیش از ۴۰ اثر فاخر از سوی کاریکاتوریست‌های برجسته کشور تولید شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، عباس ناصری، دبیر نهمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی، اظهار کرد: این جشنواره شهریورماه امسال با موضوع «روزی حلال» برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ورک شاپ ملی کارتون و کاریکاتور با حضور اساتید برجسته و هنرمندانی از استان‌های مختلف کشور در بجنورد، افزود: این کارگاه آموزشی با موضوع روزی حلال از روز چهارشنبه آغاز شد و جمعه به کار خود پایان داد.
ناصری با بیان اینکه ۲۵ استاد و هنرمند کارتون و کاریکاتور از ۱۷ استان کشور در این ورک شاپ حضور داشتند، ادامه داد: در این ورک شاپ با حضور اساتیدی ازجمله جواد علیزاده و مسعود ضیایی، درمجموع بیش از ۴۰ اثر فاخر ایده یابی و تولید شد.
وی اضافه کرد: در ورک شاپ کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی موضوع جشنواره «روزی حلال» به بحث و ایده یابی گذاشته شد، کارشناسان امر در مورد موضوع مورد نظر صحبت کرده و هنرمندان با توجه به آموخته‌های جدید و دانسته‌های خود شروع به ایده‌یابی کردند.
ناصری گفت: هنرمندان شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی از بیانات کارشناسان مدعو ازجمله حجت‌الاسلام والمسلمین حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ایده‌های مناسبی درزمینه روزی حلال گرفته و کارهای مناسبی هم تولید شد.
وی تصریح کرد: البته فیلم مباحث مطروحه از سوی کارشناسان حاضر در این ورک شاپ تهیه شده و در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود تا هنرمندانی که در این کارگاه آموزشی شرکت نکرده بودند هم بتوانند از مباحث مطرح شده برای تولید اثر در نهمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی استفاده کنند.
ناصری در خاتمه افزود: همچنین در این ورک شاپ چهره استاد جواد علیزاده از سوی کاریکاتوریست‌ها و کارتونیست های شرکت‌کننده طراحی شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر