menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ساقه طلایی

طنز : سیاه نمایى علیه بیسکوییت ما؟!

علیرضا حیدرزاده

برایم خیلی جالب است که چرا مدیر شرکت مینو،حق اظهارنظر دارد؟!اصلاً کسی که این همه سال، این همه ساقه طلایی میل کرده، چگونه می تواند حرف بزند؟! او باید تا الان هزاربار خفه شده و صدتا کفن پوسانده باشد!
ایشان در نطقی فرموده:«کسی حق ندارد درمورد بیسکوییت ساقه طلایی سیاه نمایی کند و اگر کرد، ماهم با او برخورد می کنیم!»
ما سالیان سال که با نان برنجی و کاک، کلی شوخ طبعی کردیم و به جز تشکر و قدردانی از ما، انصافاً کاری انجام نداده اند. اصلاً این بیسکوییتِ ساقه طلایی،از هر نظر خُشک است. هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی!
وقتی که عمل بلعیدن را بر روی ایشان انجام می دهی، انگار که داری سقف خانه را گاز می گیری! بعدش هم باید مقداری اسید کلریدریک بخوری تا اینکه دستگاه گوارشت کمی التیام یابد و دراصطلاح:«بشوره و ببره پایین!»
من این مطلب را هم برایتان بگویم که دفعات قبلی، با اسید سولفوریک و اسید نیتریک شوخی کرده بودم و اسید کلریدریک خیلی ناراحت شده بود که من چرا اسمی از او نمی آورم. ایشان صراحتاً به من گفت:«برای جنایات اصفهان به درد می خورم،اما برای شوخی، آن دو اسید نام برده هم خیلی از من تشکر کرده و گفتند که بسی از خنده،جانشان درآمده و تغییر مولاریته داده اند. لذا بنده در اینجا از نام این اسیدِ بزرگوار هم در نوشته خود استفاده کرده ام و همین الان که با شما صحبت می کنم، اسید استیک و اسید هیپوکلریدریک(ملقب به وایتکس) هم داخل نوبت هستند تا با ایشان نیز شوخی کنیم.
اما برگردیم به خوردن مینو! ساقه طلایی از نظر اخلاقی هم بسیار فردی خشک و بی روح است. اولاً که اصلاً عیدی نمی دهد. ثانیاً اینکه خیلی بداخلاق بوده و زمانی که می خواهیم ایشان را داخل چایی فرو ببریم، یک نگاهی به ما کرده و می گوید: «وظایف من تعریف شده هست ها!» انگار که او باید ما را بخورد!
من احساس می کنم همانطور که بنده به سرم زده و فکر می کنم که بیسکوییت هم حرف می زند، مدیر این شرکت که حداقل چهارتا پوشش ساقه طلایی بیشتر از ما پاره کرده، چنان دچار احساسات طلایی و طلا بودن شده که احساس می کند به بیسکوییتش برخورده!
اگر راست می گویید،زنگ آخر،وایستید دم در تا حالیتون کنم یک مَن گندم چقدر سبوس میده! من تکی خواهم آمد، تو اگر خواستی بیسکوییت تُرد و نیم چاشتِ پُرانرژی از محصولات گرجی را هم همراه خودت بیاور!
اما همانطور که من و شما می دانیم، تمام این مسایلی که خدمتتان عرض کردم، کاملا چرت و پرت بوده و اصلا بیسکوییت فروش، زمانی آدم می شود و برای مردم شاخ بازی درمی آورد که می بیند هر مدیر رده بالایی، هرچه لیچار دلش می خواهد به مردم می گوید و کسی هم دم نمی زدند.
مدیر شرکت مینو اینا هم احتمالاً چندروز دیگر صاف صاف توی روی ما ایستاده و در جواب اینکه چرا بیسکوییت ساقه طلایی این قدر خشک است، می گوید:«خودت چربش کن!»

منبع : روزنامه اطلاعات

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر