menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه امشو با حضور اکبر عبدی و امیر نوری

شوخی های اکبر عبدی در برنامه «امشو» بی‌غرض بود؟!

مجید صالحی با انتشار تصویری قدیمی در صفحه اینستاگرام خود درباره شوخی‌های اکبر عبدی با شریفی‌نیا در برنامه «امشو» توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صالحی کارگردان و مجری برنامه «امشو»، تصویری قدیمی از بازیگری خود در کنار محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، فرزاد حسنی و سپند امیرسلیمانی را منتشر کرد. او در این پست عنوان کرد که صحبت‌های اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه «امشو» ، بی غرض و از روی شوخی‌های همیشگی‌شان بوده و آن‌ها دوستانه کنار یکدیگر در فیلم‌های زیادی بازی کردند. او در ادامه از محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان فردی طناز با کودک درون پرانرژی یاد کرد.

مجید صالحی دلیل این که همیشه سعی داشته از حواشی دوری کند، را این‌گونه بیان کرد: «شاید دوستی من با تمام همکارانم با هر نوع تفکر وعقیده در سینما به خاطر دوری از حاشیه‌ها و احترام به نگاه و انتخاب همگی دوستان جانم می‌باشد»

در ادامه متن و تصویر ارسالی سید مجید صالحی را مشاهده می‌کنید:

“من دو فیلم با محمدرضا شریفی نیا عزیز همبازی بودم؛ بهمراه امین حیایی دوست داشتنی و فرزاد جان حسنی و سپند امیرسلیمانی مهربان.

یکی «سه بیگانه»: آقای مهدی مظلومی رفیق دیگری «ثبت با سند برابر است»: بهمن خان گودرزی شفیق که به بنده و همه رفقای جانم به واسطه حضور شریفی نیا طناز با کودک درون شیطون و پر انرژیش به معنای مثبت و درستش، به ما بیشتر خوش گذشت؛ و از خاطرات خوبی برای من شد در سینما؛ به حاشیه‌ها کار نداشتم؛ شاید دوستی من با تمام همکارانم با هر نوع تفکر وعقیده در سینما به خاطر دوری از حاشیه‌ها و احترام به نگاه و انتخاب همگی دوستان جانم می‌باشد.

بعد از آن دو فیلم چند باری هم پیشنهاد برای بازی در فیلم‌های دیگر به بنده داد که متاسفانه نشد که با هم باشیم (شایدم صادقانه بگویم فیلم‌ها یا بعضی نقش‌ها رو دوست نداشتم و کم سعادت بودم).

اما کار کردن با بازیگری که تکلیفت برای قرار گرفتن در کنارش برایت بسیار مشخص است، ساده و مشخص و دلچسبه، و تا به حال مورد و رفتار بدی از ایشان ندیدم و همانطور که در «امشو» گفتم آدم خوبیست و قابل احترام و صحبت‌های آقای عبدی عزیز در برنامه «امشو» ما، بی غرض و از روی همان شوخی‌های همیشگیشان بوده که سالهاست دو بزرگوار هنرمند در شوخی و بذله گویی به یکدیگر میگویند و دوستانه در کنار یکدیگر در بیشمار فیلم بازی کردند. هر دو نازنین برقرار و پاینده باشند سالیان سال.”

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر