menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح نمایشگاه آثار کاریکاتور برگزیده جشنواره همه مسئولیم در ارومیه

ارومیه- ایرنا- نمایشگاه کاریکاتور با عنوان ‘ همه مسئولیم ‘ با شعار ‘ رونق تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی ‘ و با نمایش ۳۰ اثر از ۱۱ بهمن در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی آغاز شده و تا ۲۱ بهمن سال جاری برای بازید علاقه مندان دایر است.

به گزارش شیرین طنز، رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی روز سه شنبه با اشاره به اینکه این آثار منتخب هشتمین جشنواره ملی کاریکاتور خراسان شمالی است، گفت: این آثار با موضوع های مبارزه با مفاسد اقتصادی، خرید و حمایت از کالاهای داخلی با کیفیت، مبارزه با قاچاق کالا، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و مبارزه با واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید کافی دارد، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
احد هوشمند افزود: حوزه هنری در راستای اهداف و رسالت های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی ارائه دغدغه های جامعه امروز ایران را در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با زبان هنر و با تولید آثار فاخر هنری در اولویت قرار داده است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی و تبیین نقش آحاد مردم جامعه در تحقق این مسئله مهم با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از زبان گویای هنر در انتقال مفاهیم و ثبت ماندگار آن از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه در نگار خانه ارومیه است.
به گزارش ایرنا کاریکاتورهنرِ ارائه تصاویر اشخاص یا اشیاست که در آن صفات و ویژگی های بارز فرد یا شی به صورت اغراق آمیز، مضحک و غیر طبیعی به تصویر کشیده می شود.
اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع اقتصاد مقاومتی و شعار ‘همه مسئولیم’ در ۲۲ شهریور در بجنورد برگزار شده بود؛ ۵۰۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود و ۱۳۹ نفر هنرمند از ۲۸ استان در این رویداد هنری با یکدیگر به رقابت کرده بودند.
از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌های مختلف، برنامه های فرهنگی مختلفی نیز در شهرها و استان‌های کشور برگزار می‌شود.
نمایشگاه ‘همه مسئولیم’ در ارومیه، خیابان شهید مهدی امینی، جنب استانداری آذربایجان غربی نگارخانه ارومیه هر روز به جز دوشنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید علاقه مندان دایر است.
خبر: توحید محمودپور ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر