menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا رفیع 1

رضا رفیع : شایسته است قزوین متولی جشنواره های طنز کشوری شود

یک نویسنده و شاعر طنزپرداز از قزوین به عنوان کانون و مهد ادبیات طنز کشور یاد کرد و گفت:شایسته است این استان با چنین جایگاهی به متولی برگزاری جشنواره های طنز کشوری تبدیل شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، رضا رفیع چهارشنبه شب در مراسم جشن انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد،افزود:این شهر زادگاه استاد بزرگ طنز ایران، عبید زاکانی است که همانند شاعر همدوره خود حافظ شیرازی در رندی و ظرافت زبانزد است.
وی اضافه کرد:در دوره معاصر نیز قزوین در حوزه طنز با داشتن بزرگانی چون خالق لغتنامه علامه دهخدا و سید اشرف الدین حسینی (نسیم شمال) و در همین دوره جواد مجابی است که سرمایه های ارزشمندی برای قزوین و کشور هستند.

رفیع از مسئولان اجرایی و مدیریت شهری قزوین خواست با توجه به چنین جایگاه پیشتازی در حوزه طنز با اختصاص اعتبارات مناسب در برگزاری جشنواره های ملی طنز پیشقدم شوند.
وی، شادی و لبخند را نیاز روحی تمام انسان ها دانست و گفت: خنده برای بهسازی و پالایش جامعه کمک کننده بوده و سازمان ها و رسانه های مختلف بویژه رسانه ملی در ترویج آن نقشی اساسی دارند.
رفیع افزود:امروز که جامعه ایرانی کم حوصله تر و خسته تر و بی نشاط تر از قبل است نیاز به خنده و برنامه های طنز در هر سطحی از جمله خندوانه، دورهمی و قندپهلو و همچنین جنگ های خنده و شادی توسط سازمان ها بیشتر احساس می شود.
وی افزود:در استان های کشور شاهد وجود استعدادهای بزرگی در عرصه هنر هستیم که باید به خوبی مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرند.
در پایان این مراسم چند استند آپ کمدی و شعر طنز از طنزپردازان قزوینی اجرا شد.
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر