menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حجت الاسلام مهدی پرنیان

شعر طنز روحانی یزدی بهترین اثر سومین المپیاد سواد رسانه ای شد

شعر طنز مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد عنوان بهترین اثر رسانه‌ای سومین المپیاد سواد رسانه ای کشور را کسب کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، آئین اختتامیه سومین دوره المپیاد سواد رسانه ای به همراه جشن تأسیس باشگاه هنر و رسانه نوجوان با حضور دکتر علی عسگری رییس رسانه ملی و حجت السلام و المسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن رضوان مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد.
در این مراسم «جایزه سرخ» یا همان «سواد رسانه ای خلاق» به عنوان جایزه سالانه به معلمان و دانش آموزان برگزیده سواد رسانه‌ای اهدا شد.

همچنین جایزه سرخ بهترین اثر رسانه‌ای به حجت الاسلام مهدی پرنیان شاعر طنزپرداز یزدی به دلیل سرودن نقیضه‌ای بر شعر «دو کاج» تعلق گرفت و با اهدای لوح تقدیر از وی قدردانی شد.

حجت الاسلام پرنیان که مسئولیت دفتر طنز حوزه هنری یزد را بر عهده دارد در دیدار رمضانیه شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با مقام معظم رهبری، شعر طنزی خوانده بود که با واکنش مثبت حاضران و رهبر معظم انقلاب روبرو شد.

برگزاری محافل ماهانه طنز «قندشکن» در چهارشنبه اول هرماه، برگزاری کارگاه‌های آموزش طنزنویسی و انتشار آثار طنزپردازان جوان و فعال این عرصه از جمله برنامه‌های دفتر طنز این نهاد است.

گفتنی است: سومین دوره المپیاد سواد رسانه ای با هدف شناخت استعدادهای برتر و گسترش نهضت سواد رسانه‌ای در میان دانش‌آموزان، توسط باشگاه سواد رسانه‌ای و با حمایت ویژه مرکز بسیج صداوسیما، مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی و برخی مؤسسات فرهنگی در تهران برگزار شد.

فیلم خلاصه اختتامیه را در ادامه ببینید :

منبع فیلم : مدرسه آینه

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر