menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیست و دومین محفل طنز قندشکن

طنزپردازان یزدی از کلفتی نان و نازکی کار گفتند

بیست و دومین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «کلفتی نان و نازکی کار!» با حضور شاعران و طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، بیست و دومین دورهمی ماهانه طنزپردازان محفل «قندشکن» با موضوع «کلفتی نان و نازکی کار!» شامگاه چهارشنبه ششم شهریور با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به طنز در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد برگزار شد.

در این محفل طنزپردازان، نویسندگان و شاعران جوان و پیشکسوت استان آثار نثر و نظم خود را در خصوص ضرب‌المثل معروف «کلفتی نان را بگیر و نازکی کار را» و همچنین موضوعات مختلف ارائه کردند.

احمد رضا قدیریان، محمدجواد حلوایی، احمد مضطرزاده، امیر رضا شجریان، آرش قدیریان، محمدعلی مصدق‌منشادی، محمود صادق‌منش، سیدمهدی واحدی‌اردکانی، محمدحسین منصوری، علی‌محمد برادران‌زاده، علی برزگری خانقاه، محمد عظیمی، رضا کریمی، سینا ارس‌خان، زهرا ملک‌ثابت و خانم حسن‌پور در این محفل به شعرخوانی پرداختند.

معرفی آثار و زندگی‌نامه زنده‌یاد ابوالقاسم حالت

در ادامه محسن سالاری ـ‌نویسنده و پژوهشگر یزدی‌ـ به معرفی آثار و زندگی‌نامه زنده‌یاد ابوالقاسم حالت (۱۲۹۸–۱۳۷۱) شاعر، مترجم و چهره برجسته طنز معاصر ایران پرداخت و یکی از آثار وی را قرائت کرد.

احمد رضا قدیریان و امیر رضا شجریان اجرای این برنامه را بر عهده داشتند.

در پایان بر اساس رأی حضار، عنوان بهترین شعر طنز و برترین اثر بداهه‌سرایی به احمد مضطرزاده شاعر پیشکسوت استان تعلق گرفت. محمدحسین منصوری و محمدحسن نجفی هم به ترتیب رتبه‌های دوم شعر طنز و بداهه را کسب کردند که با اهدای جوایزی از آنان تقدیر شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه و خواندن در محافل «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه اول هرماه در حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر