menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهل و دومین محفل طنزپردازان استان قم

سلبریتی‌ ها سوژه طنزپردازان قم و مهدی استاد احمد شدند

عصر چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷ چهل و دومین محفل طنزپردازان استان قم به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با موضوع سلبریتی‌ها، هنرمندان و ادیبان روشنفکرنما در سالن بعثت خانه جوانان قم برگزار شد.

سلبریتی‌ ها سوژه طنزپردازان قم شدند

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷ چهل و دومین محفل طنزپردازان استان قم به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با موضوع سلبریتی‌ ها ، هنرمندان و ادیبان روشنفکرنما در سالن بعثت خانه جوانان قم برگزار شد.

مهمان ویژه‌ی این محفل مهدی استاد احمد شاعر، طنزپرداز و سردبیر برنامه‌های طنز رادیو و تلویزیون بود که در کنار عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم به اجرا و کارشناسی آثار ارائه شده پرداخت.

استاد احمد در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه پیش از این در دو نوبت دیگر نیز مهمان محفل قمپز بوده گفت:

« اسم این برنامه را خیلی دوست دارم، نام هوشمندانه‌ای برای آن انتخاب شده، امیدوارم همیشه برقرار باشد و با همراهی مخاطبان خوب و ادب دوست برگزار شود.»

همچنین عباس احمدی در سخنانی تصریح کرد:

«سال جدید با مشکلاتی نظیر سیل شروع شد که متأسفانه مصائب مالی و جانی زیادی همراه داشت.

آرزو می‌کنیم که اوضاع مناطق سیل‌زده هر چه سریعتر به روال عادی برگردد.»

در چهل و دومین محفل قمپز که مصادف با روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر بود، یحیی سلطانی، مهدی امینی، حسن معارف‌وند، فردین کلهر، سید جواد یثربی ، حسین فیض اخلاقی ، ملیحه رجایی ، صفایی، سید شهاب جدا، سید محمد حسینی، حسین صادقی، احمدرضا پاک نژاد و امین شفیعی، آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند و با تشویق مخاطبان پرشمار حاضر در سالن روبرو شدند.

در پایان نیز در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد از صاحبان آثار برتر آقایان اسماعیل زاده، رمضانی، فردین کلهر، حسین صادقی، سید جواد میرصفی ، امین شفیعی و رضا عیوضی تجلیل شدند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر