menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره طنز ترخند

جشنواره ی طنز ادبی «ترخند» در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سهرودی استان زنجان گفت: جشنواره طنز ادبی «ترخند» ویژه دانش‌آموزان در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، اکبر تقی‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انجمن ادبی کانون فرهنگی و تربیتی سهرودی زنجان « سرای اهل قلم»در نظر دارد، جشنواره طنز ادبی با عنوان «ترخند» را در زنجان برگزار کند.

مدیرکانون فرهنگی و تربیتی سهرودی استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره با موضوعات تربیتی و تحصیلی – فرهنگی و هنری – آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره (ترخند) در دو بخش گروهی و انفرادی بین دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه دختران اجرا می‌شود، عنوان کرد: دانش‌آموزان فقط در یک بخش می‌توانند شرکت کنند و باید مقررات مربوط به حداقل و حداکثر تعداد آثار ارسالی رعایت شود.

تقی‌لو با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش انفرادی در هشت بخش برگزار می‌شود، عنوان کرد: نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور، تصویرسازی و فیلم کوتاه بخش‌های این جشنواره‌ها است.

مدیرکانون فرهنگی و تربیتی سهرودی استان زنجان با اشاره به اینکه بخش گروهی این جشنواره که شامل اجرای نمایش طنز است، گفت: تیم‌ها باید حداکثر با حضور سه دانش‌آموز و یک نفر مربی از عوامل آموزشگاه باشند.

وی زمان برگزاری جشنواره را ششم اسفند‌ماه اعلام و اضافه کرد: اختتامیه جشنواره با تجلیل از حداقل ۳۰ آثار برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر