menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ستاره های استند آپ کمدی موضوعات شهروندی را در اصفهان آموزش می دهند

بزرگترین ویژه برنامه شهروندی با عنوان “پایه خنده” از ۲۳ دی تا ۱۵ بهمن ماه ۹۵ به مدت چهار هفته (پنج شنبه و جمعه ها) از ساعت ۱۹ با حضور ستاره های استند آپ کمدی کشور در تالار نگین سپاهان شهر اجرا می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن بیان این خبر با بیان اینکه در این برنامه بازیگران مطرح کشور همچون رضا شفیعی جم، مهران غفوریان، الیکا عبدالرزاقی، هومن حاجی عبدالهی، سروش جمشیدی و امیر کربلایی زاده حضور خواهند داشت گفت: در این برنامه با استفاده از طنز استند آپ کمدی موضوع های شهروندی همچون اخلاق شهروندی، ترافیک، ایمنی، حفظ فضای سبز، صله رحم و … به شهروندان آموزش داده می شود.

سعید امامی با بیان اینکه برنامه پایه خنده در هشت شب اجرا می شود افزود: برای حضور در برنامه داشتن بلیط الزامی است و شهروندان برای تهیه بلیط به سایت اینترنتی نوای مهر navayemehr.ir مراجعه کنند.

وی بهره گیری از شیوه های طنز را یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب و تاثیر پذیری موارد شهروندی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، این برنامه تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی داشته باشد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: هر هفته در برنامه “پایه خنده” یک میهمان ویژه نیز حضور خواهد داشت که در کانال شهروندی @isfahanshahrvandi در تلگرام اطلاع رسانی برای شهروندان خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi.net مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر