menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید محسن هاشمی کمدین

کمدین اصفهانی میهمان نقل نقلستان رادیو صبا می‌شود

رادیو صبا در برنامه «نقل نقلستان» با “سید محسن هاشمی” کمدین اصفهانی گفت وگو می کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با هدف معرفی چهره های فعال در حوزه طنز و آشنایی با آثار و نحوه فعالیت آنها روی آنتن می رود.

در این برنامه روز چهارشنبه ۲۷ فروردین با سید محسن هاشمی کمدین جوان اصفهانی گفت و گو می شود و او علاوه بر معرفی خود قرار است استندآپ کمدی نیز اجرا کند. هاشمی در جشنواره ها و مسابقات زیادی خوش درخشیده و در برنامه خندوانه نیز در اولین حضورش در مسابقه اول شد و مورد تحسین قرار گرفت.

مخاطبان و علاقمندان می توانند برنامه”نقل نقلستان” را روزهای زوج ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا بشنوند.

بیوگرافی

سید محسن هاشمی (سید خندان) متولد آبان ۱۳۶۴ در اصفهان فوق لیسانس گرافیک و عکاسی از دانشگاه هنر تهران از سال ۱۳۸۲ با شروع دوران تحصیل در دانشگاه به صورت رسمی به عالم طنز وارد شد، در ابتدا به نویسندگی نثر و شعر طنز علاقه داشت، کم کم متن های خودش را اجرا کرد و دید چقدر اجرا کردن جالب است،برای همین کلا اولویت اول را روی اجرا گذاشت یعنی می نوشت تا اجرا کند.

در بین متن ها و شعرهایش خاطره گویی را هم چاشنی کار می کرد که این خاطره گویی بعد ها اسم استند آپ کمدی به خود گرفت. در جشنواره های کشوری پایه ثابت است خودش در این باره میگوید هر جا جشنواره ای باشد می روم و از این مسابقات لذت می برم و تجربه کسب می کنم.

جشنواره های زیادی را در آلبوم خاطرات خود دارد که عنوانین اکثر آنها اولی است. در هشت جشنواره کشوری پدیده مسابقات شده است هم در بخش اجرا و هم دربخش متن نویسی.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر