menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حلقه طنز نصف جهان آذر ۹۶

دورهمی چالش‌ برانگیز طنزپردازان اصفهان!

چهارشنبه ۱ آذرماه ۹۶ در سالن گرم عمارت سعدی، نزدیک بود برنامه رأس ساعت چهار شروع بشود که با تاخیراتی که برای آماده شدن برنامه به وجود آمد، همه از نگرانی در آمدند و برنامه با اجرای محمود سلطانی و محمد رضایی با تاخیر مناسبی شروع شد.

اولین طنزپرداز محمد امین فردوسی بود که از عشقش به یک بانوی ربات تلگرامی، شعر خواند. پوریا رمضانی اولین متن طنز چاپ شده اش در ماهنامه اصفهان نیمروز را طوری خواند که انگار بیست سال است طنز می نویسد و خون دل این کار را خورده است! سپس نوبت به سعید آزاد رسید که باز هم از شکوه هایش در رابطه با مادر زن، زن و سایر اجناس مخالف شعر بخواند. ناگفته نماند هر طنزپرداز پس از اجرای اثر، در چالش حلقه طنز شرکت می کرد و از میان قرعه های داخل تنگ شیشه ای، جوک یا سوال چالشی برمیداشت. قرعه آوازخوانی به نام سعید آزاد افتاد و یک مصرع را ۲۳۵ بار بصورت آواز تکرار کرد که مورد شعف و تشویق حضار قرار گرفت.
نوبت این بود که محمد رضایی پرده از راز کتاب هایی که روی میز چیده شده بود، بردارد و درباره کتاب تازه چاپ شده حامد اشرف زارعی در قالب فرانو با اسم “تاناکورا” دقایقی صحبت کند. سپس مولف کتاب که مهمان ویژه این دورهمی بود روی صحنه آمد و از مراحل گردآوری مجموعه شعرش صحبت کرد. نوبت داود نجفی بود که با توییت ها و کوتاه نوشت های بودارش، خنده بر لبان مخاطبان بنشاند.

محبوبه کریمی و فروغ زمانی از طنز پردازانی بودند که با هم پرچم خانم های طنزپرداز را بالا نگه داشتند. محبوبه کریمی در پاسخ به سوال چالشی (شما همه هزینه هاتون برای کی میشه؟) پاسخ داد برای خودم ( الله اعلم)
پخش عکس های طنز و پخش سه کلیپ تصویری منتخب ماه از بخش هایی بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.
محمد پوررشیدی، نعمت ا… طالبی، محمودی به ترتیب سه شعر طنز خواندند. نعمت ا… طالبی به عنوان چالش، قرار شد عبارت “کتاب طنز بخوانیم” را با پانتومیم اجرا کند.گزارش ها حاکی از این است که تاکنون در جهان کسی به این ناجوری! پانتومیم بازی نکرده است!
عابد کریمی نیز به عنوان پایان بخش برنامه ،متن طنزی را اجرا کرد و برنامه با خوبی و خوشی راس ساعت شش(حالا با نیم ساعت اینور و آنورتر!) به پایان رسید.
منبع : دفتر طنز اصفهان / محمد پور رشیدی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر