menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

در حلقه رندان ۱۵۹

حجت الاسلام راستگو میهمان ویژه‌ی «در حلقه رندان» می‌شود

یکصد و پنجاه و نهمین محفل طنز «در حلقه رندان» ۲۷ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن راستگو در حوزه هنری میزبان علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، یکصد و پنجاه و نهمین محفل طنز «در حلقه رندان» روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن راستگو در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این نوبت از محفل «در حلقه رندان» ناصر فیض، اسماعیل امینی، اکبر کتابدار، رضا ساکی، عباس احمدی، روح‌الله احمدی، مهدی فرج‌اللهی، حسین رضوی‌فرد، شروین سلیمانی، مصطفی مشایخی، فرامرز ریحان‌صفت، محمدحسن صادقی، محمدجواد یثربی، فرهاد موحدی، فرید فردوسی، محمدرضا درخشان و نسیم نژادجعفری به شعرخوانی می‌پردازند.

گردهمایی شاعران جوان

شب شعر طنز «در حلقه رندان» گردهمایی شاعران جوان و پیشکسوت و طنزپردازانی است که آخرین سروده های خود را در ارتباط با وقایع روز و اجتماعی خوانش می‌کنند و آخرین یکشنبه های هر ماه میزبان علاقه مندان است.

این برنامه که برگزاری آن را دفتر طنز حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برعهده دارند، شامل آیتم های صندلی قرمز با حضور یک مهمان ویژه، اجرای موسیقی، شعرخوانی، شوخی با اخبار و… می‌شود.

حضور در این شب شعر برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

محمدحسن راستگو (متولد ۱۳۳۲ در مشهد) روحانی ایرانی و پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت است. او مبتکر شیوه خاصی از آموزش و تفریح برای کودکان است. راستگو همچنین به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد.

وی سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت. راستگو در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته‌است. ویکی پدیا)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر