menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره پانتومیم

جشنواره استندآپ کمدی و پانتومیم مجازی در سقز برگزار می‌شود

جشنواره مجازی استندآپ کمدی و پانتومیم برای شور و هیجان میان مردم سقز برای در خانه ماندن با همکاری هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، دبیر جشنواره استندآپ کمدی و پانتومیم سقز روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در راستایی شادی و نشاط و ارتقای سطح فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص پیشگیری از انتقال و مبارزه با ویروس کرونا با زبان طنز و کمدی برگزار خواهد شد.

علیرضا اسماعیلی ضمن تشکر از حافظان سلامت و کادر درمانی بیمارستان‌های سقز افزود: ترغیب شهروندان به رعایت بهداشت فردی و عمومی، بکارگیری زبان هنر برای نقد از سودجویان جامعه در این وضعیت، تقویت روحیه سالمندان و مبارزه صحیح و فرهنگی با کرونا، هدف از برگزاری این جشنواره است.

وی به شرایط شرکت در جشنواره و ویدیوهای ارسالی اشاره کرد و یادآور شد: اثر ارسالی باید مطابق با اهداف جشنواره باشد، شرکت در جشنواره و همه مراحل بصورت مجازی است، ارسال ویدیو با کیفیت که در خانه ضبط شده و با حداقل زمان ۵۰ ثانیه و حداکثر ۳ دقیقه و قید مشخصات فردی و شماره تلفن باشد.

اسماعیلی مهلت ارسال اثر را تا ۲۵ اردبیشهت ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند ویدیو های خود را به شماره موبایل ۰۹۱۸۸۷۴۰۵۹۱ در کانال تلگرام در فضای مجازی ارسال کنند.

دبیر جشنواره استندآپ کمدی و پانتومیم سقز اضافه کرد: ویدیوهای ارسالی شرکت کنندگان در فضای مجازی جشنواره و گروه میدیای هنرمندان سقز منتشر می شود تا مردم هم بتوانند این نمایش ها را ببیند و از آن لذت ببرند.

وی افزود: از استعدادهای درخشان این مسابقه در هر رده سنی که باشند بعد از وضعیت فاصله اجتماعی کرونا در پروژه تولید نمایش صحنه‌ای یا خیابانی استفاده خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه اثرهای برتر توسط هنرمندان و اهالی هنر سقز داوری و انتخاب می شود، تاکید کرد: به آثار برگزیده لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع فیلم : رسانه مجازی شبکه اشراق

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر