menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استندآپ کمدی

جشنواره استندآپ کمدی کَل شُرگلا به صورت مجازی برگزار می‌شود

جشنواره استندآپ کمدی کَل شُرگلا در گستره خوزستان به صورت مجازی در جهت شادی و نشاط و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و پیشگیری از شیوع و مبارزه با کرونا در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشنواره استندآپ کمدی «کَل شُرگلا» در گستره استان خوزستان به صورت مجازی در جهت شادی و نشاط و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و پیشگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

حمید حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، انجمن هنر‌های نمایش خوزستان و انجمن هنر‌های نمایشی مسجدسلیمان جشنواره استندآپ کمدی «کَل شُرگلا» در گستره استان خوزستان برگزار می‌گردد.

اوافزود: این جشنواره مجازی در جهت شادی و نشاط و ارتقا سطح فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص پیشگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا با زبان طنز و کمدی برگزار می‌گردد.

حیدری در خصوص موضوعات جشنواره بیان داشت: ایجاد روحیه شادی و نشاط، ترغیب شهروندان به رعایت بهداشت فردی و عمومی، مبارزه صحیح و فرهنگی با ویروس کرونا، به کارگیری زبان هنر جهت آموزش از جمله موضوعات جشنواره استانی مجازی استندآپ کمدی «کَل شُرگلا» هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان شرایط شرکت در جشنواره و ویدئو‌های ارسالی گفت: اثر ارسالی مطابق با موازین شرعی و اسلامی باشد، حضور در جشنواره و کلیه مراحل به صورت کاملا مجازی است، شرکت در جشنواره محدودیت سنی ندارد، ارسال ویدئوی با کیفیت که در خانه ضبط شده و با حداقل زمان ۵۰ ثانیه و حداکثر ۳ دقیقه، نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات و شهر محل سکونت و آدرس پستی و شماره تماس همراه ویدئو ارسالی باشد، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ارسال ویدئو به دفتر انجمن هنر‌های نمایشی مسجدسلیمان به شماره همراه ۰۹۳۷۱۶۰۰۱۰۸ کورش مهری بابادی.

این مقام مسئول ادامه داد: به آثار برگزیده لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌گردد ویدئوی ارسالی شرکت کنندگان در فضای مجازی جشنواره منتشر می‌شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره همراه ۰۹۳۷۱۶۰۰۱۰۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر