menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان هنر جوان ۷

برگزیدگان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»

برگزیدگان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» در بخش‌های هفتگانه رویداد هنرهای تجسمی معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، برگزیدگان بخش های مقاله و پژوهش، پوستر و تایپوگرافی، طراحی، تصویرسازی، کارتون، کاریکاتور و عکس هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» معرفی شدند.

مقاله و پژوهش

در بخش مقاله و پژوهش لوح تقدیر و جایزه نقدی به بهزاد شیخی از اردبیل و جعفر کریمی علون آبادی از اصفهان اهدا شد.

پوستر و تایپوگرافی

در بخش پوستر و تایپوگرافی رشید توشه از تهران رتبه اول، پویا سرابی از تهران رتبه دوم و سیدمهرداد موسوی از تهران رتبه سوم را کسب و دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را دریافت کردند.

در این بخش همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی به عرفان غلامی از اصفهان، پروین بهرامی از اردبیل و حمیده حسین علیزاده از تهران تعلق گرفت.

طراحی

در بخش طراحی نیز عباس خنجر از اصفهان رتبه اول، سیدایمان نوری نجفی از تهران رتبه دوم و محمدعلی نادری از بوشهر رتبه سوم هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان را کسب و دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش را دریافت کردند.

در این بخش همچنین از سه هنرمند جوان، یاسین شوقی از البرز، سامان جعفری از لرستان و محسن افروزی از تهران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

تصویرسازی

در بخش تصویرسازی سمیرا بهشتی سولا از اردبیل رتبه اول، زهرا امینی از اصفهان رتبه دوم و سیدمیثم موسوی از تهران رتبه سوم را با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی کسب کردند.

همچنین مهری لشکری از هرمزگان، بهناز بلوک از هرمزگان و هانیه سلیمانی احمدی از هرمزگان سه هنرمند جوانی بودند که در این بخش برای دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شایسته شناخته شدند.

کارتون

در بخش کارتون محمود نظری از همدان رتبه اول، محمد افلاک از البرز رتبه دوم و سحر فتاح از اصفهان رتبه سوم هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» را کسب و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را دریافت کردند.

همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به مبلغ ۵ میلیون ریال به فرشته مقامی از فارس، محمود آزادنیا از خراسان رضوی و عالیه مظاهری از اصفهان اهدا شد.

کاریکاتور

در بخش کاریکاتور هادی اسدی از همدان رتبه اول، عارف نیازی از کرمانشاه رتبه دوم و یاسر خانبرای از کردستان رتبه سوم و دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را کسب کردند.

همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش کاریکاتور نیز به میرپیمان احمدی پوری نعیم از آذربایجان شرقی، محمود نظری از همدان و سیدایمان نوری نجفی از تهران اهدا شد.

عکس

در بخش عکس علی (کیارش) کرمی از همدان حائز رتبه اول، پرویز گلیزاده از آذربایجان شرقی حائز رتبه دوم و بهنام حیدرزاده جزی از اصفهان حائز رتبه سوم شناخته شدند و لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز به محسن رنگین کمان از تهران، علی اسدی از کرمان و نگین محمدی فرد از اصفهان اهدا شد.

نشان و مدال زنده یاد ابوالفضل عالی (جایزه ویژه)

جایزه ویژه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان که مدال زنده‌یاد ابوالفضل عالی بود به علی خارا از تهران بر اساس آرای هیئت داوران تعلق گرفت.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر