menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور”مجله کارتون”ˈ

دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور ˈمجله کارتونˈ دوشنبه شب با معرفی هنرمندان و آثار برتر در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، پایان یافت.
این جشنواره بین المللی با محوریت ˈمعرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگ و صنایع دستیˈ و نیز چهره هنرمند موسیقی مقامی استان ˈحسین ولی نژاد شیروانیˈ، فراخوان داده بود، که نفرات برتر به این شرح معرفی شدند:

در بخش کارتون آثار هنرمندان ˈمحمدرضا ثقفیˈ از ایران، ˈجری سرناˈ از جمهوری چک و ˈمحمدعلی خلجیˈ از ایران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

هیات داوران جشنواره در این بخش آثار هنری ˈعلیرضا پاکدل، مسعود ضیایی، مصطفی ستاریان و سامان ترابیˈ از ایران، ˈاشنکلف ماخمودجونˈ از ازبکستان و ˈوالنتین جرجی افˈ از بلغارستان نیز مورد تقدیر قرار داد.

دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور مجله کارتون

هیات داوران این جشنواره در بخش چهره هنرمند موسیقی مقامی خراسان شمالی نیز آثار ارایه شده از سوی ˈیاسر خان برایˈ از ایران، ˈمارسیو پارا هرانˈ از کلمبیا و ˈوالتر مانوئل آلوارز تاسکانوˈ از پرو را به ترتیب شایسته عناوین اول تا سوم شناخت.

در این بخش آثار ˈهادی اسدی، شهاب جعفرزاده، علی بهرامی و مریم خلج از ایران، ˈهانگ رانگ هاییˈ از چین و ˈآنتونیو مانوئل فرلرا داس سانتوسˈ از پرتقال نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

به نفرات برتر این جشنواره، بلیت رفت و برگشت هوایی به استان خراسان شمالی، اقامت پنج روزه در مراکز اقامتی این استان و دیدن جاذبه های تاریخی و فرهنگی این خطه و محصولات صنایع دستی این استان اهدا شد.

هنرمندان 37 کشور جهان 300 اثر خود را دو بخش کارتون با گرایش معرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگ و صنایع دستی و بخش چهره هنرمند موسیقی مقامی خراسان شمالی برای شرکت در دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور به دبیرخانه این رویداد فرستاده بودند.

این جشنواره به همت ˈعباس ناصریˈ، کارتونیست بین المللی خراسان شمالی با هدف معرفی چهره این استان، با حمایت مالی استانداری خراسان شمالی و دستگاه های فرهنگی این استان برگزار شد.

نخستین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی خراسان شمالی در بخش کاریکاتور در سال 91 با معرفی چهره استاد ˈعیسی قلی پورˈ از بخشی های موسیقی محلی این خطه با شرکت آثاری از 45 کشور در برگزار شده بود.

جمهوری اسلامی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر