menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه طنز کرمانشاه 20

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ورود به این مرکز دنبال راهی برای نشان دادن مشکلات استان به مسئولین جهت رفع آن ها بوده است، گفت: برنامه کرمانشاه 20 بخوبی توانست ضعف های موجود در جامعه را به زبان طنز بیان کند.

رضا رحیمی ظهر پنجشنبه در نشست صمیمانه با اهالی رسانه به تشریح اقدامات خود در مدت زمانی که مسئولیت صدا و سیمای مرکز کرمانشاه را برعهده گرفت، پرداخت و اظهار داشت: جای برنامه ای که بتواند اوقات فراغت مردم در ساعات ابتدایی شب و پس از یک روز کاری را پر کند، خالی بود به همین خاطر با مشورت همکاران تصمیم به تولید برنامه ای گرفته شد تا بتواند برای ساعتی هم که شده مردم را پای گیرنده ها بنشاند.

وی افزود: در همین راستا برنامه کرمانشاه 20 با موضوعات مختلف که بخش عمده آن را موضوعات طنز تشکیل می دهد، ساخته شد و هر شب این برنامه مهمانان خانه های مردم است.

رحیمی ادامه داد: این برنامه معمولا راس ساعت 20 با پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز و با معرفی یکی از مفاخر کرمانشاه ادامه می یابد.

رضا رحیمی

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشا, ادامه داد: از دیگر آیتم های برنامه کرمانشاه 20، نشان دادن معضلات شهری استان به زبان طنز است که توسط هنرمندانش از مرکز صورت می پذیرد.

رحیمی میزان استقبال مردمی از پخش برنامه کرمانشاه 20 را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: در شبی که برای ادامه پخش این برنامه در سال آینده نطرخواهی شد بیش از 156 هزار پیامک از سوی بینندگان طی مدت دوساعت برای ما ارسال شد که عمده قریب به اتفاق آن ها خواستار ادامه پخش این برنامه شدند.

وی تاکید کرد: صدا و سیمای کرمانشاه از گذشته همواره یکی از مراکز نمونه کشور بوده و در جشنواره های مختلف سازمان عنوان و مقام کسب کرده است.

رحیمی ادامه داد: در دهه 70 صداوسیمای کرمانشاه در اوج خود قرار داشت و به عنوان یک نمونه و الگو در میان مراکز سراسر کشور شناخته می شد.

وی گفت: یکی از دللایل موفقیت صداوسیمای کرمانشاه در آن سال ها استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان بود که هم اکنون این کار جزو سیاست های اصلی سازمان محسوب می شود.

مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که با ورود به مرکز کرمانشاه آن را دنبال کرده ام آشتی دادن تمامی هنرمندان استان با این مرکز بوده است و خوشبختانه تاکنون توانسته این تعداد زیادی از این هنرمندان را دورباره به کار گیریم.

رحیمی جذب عامه مردم به برنامه های صداوسیما را یکی از نشانه های پیروزی رسانه ملی عنوان کرد و افزود: تحقق این امر از دیگر سیاست هایی بوده است که از بدو ورود به مرکز کرمانشاه دنبال کرده ام.

وی در ادامه تعامل با اصحاب رسانه را یکی دیگر از برنامه های کاری خود عنوان کرد و گفت: به عنوان عضوی از جامعه رسانه ای حتما از نظرات اصحاب رسانه استفاده خواهم کرد.

رحیمی در پایان، ارائه انتقادها و پیشنهادات را موجب بهبود مجموعه صداوسیما عنوان کرد و گفت: از این امر استقبال کرده و حتما نظرات و پیشنهادت مطرح شده را در برنامه هی خود لحاظ خواهم کرد.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر