menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ویژه برنامه های طنز نوروزی شبکه تهران

مدیر شبکه تهران ویژه برنامه‌های نوروزی این شبکه را اعلام کرد و در خصوص فیلم‌های سینمایی ایرانی چون «آزمایشگاه» و «آقای الف» توضیح داد: با همین تلویزیون‌های معمولی و عینک مخصوص می‌شود آثار سه بعدی را پخش کرد، اما ما «آقای الف» را سه بعدی پخش نمی‌کنیم.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، نشست خبری ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه تهران صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند با حضور سعید مقیسه مدیر شبکه تهران، علیرضا فارسیجانی مدیر تامین برنامه، سیدعلی‌اکبر محمودی مهریزی مدیر گروه فیلم و سریال، سعید سلطانی مدیر گروه معارف، عبدالرضا عالی‌زاده مدیر گروه تفریحات و اهالی رسانه در ساختمان شبکه تهران برگزار شد.

مقیسه در این نشست با اشاره به راه اندازی رسانه‌های دیگر در کنار آنتن تلویزیون اظهار کرد: ما رسانه‌های مکمل اطلاع رسانی از جمله EPG را راه اندازی کرده ایم که اطلاعات برنامه‌ها را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد.

وی افزود: همچنین پیام نمای شبکه ما نیز در ۸۰۰ صفحه اطلاع رسانی کاملی از برنامه‌ها دارد. بسته‌های DVD نیز تولید کرده ایم که در آنها مجموعه‌ای از برنامه‌هایمان قرار گرفته است مثلا سخنان کارشناس برنامه «سلام تهران» در یک DVD جمع آوری شده است.

مدیر شبکه تهران با اشاره به ارائه این آثار در نمایشگاه‌های مختلف به مردم، تاکید کرد: در صددیم سرویس تلفنی پیشرفته ای را نیز با عنوان IN راه اندازی کنیم همچنین امکان پخش زنده برنامه‌ها و بارگذاری آنها روی سایتمان نیز از سال آینده فراهم خواهد شد.

شبکه تهران

آموزش قوانین شهری و بین‌شهری با برنامه‌های کودک

مقیسه در تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: مهمترین برنامه دهه اول و دوم فاطمیه در شبکه تهران «شاخه طوبی» است که قبل از اذان ظهر پخش می‌شود و برنامه‌های معارفی دیگری چون «نقره سپید»، «بانوی بهشتی»، «بر کرانه نور» و… نیز در جدول پخش ما قرار گرفته است.

وی «گوشه دل تهرون» را ویژه برنامه سال تحویل این شبکه معرفی و اظهار کرد: «شهر ورزشی»، «نمایش ایمایی»، مستند «روزی روزگاری ورزش» با نگاهی به پیشکسوتان عرصه ورزش، برنامه موسیقی محور «ساعت ۲۵» و جنگ «سالی نو» که به ترین‌ها می‌پردازد، از دیگر برنامه‌های نوروزی ما است.

مدیر شبکه تهران یادآور شد: برنامه هر شبی «۵ در ۹۳» تولیدات شبکه در ایام نوروز را معرفی می‌کند و «سیب نوروزی» مباحث بهداشتی را مدنظر خود قرار داده، «بچه‌ها بیایین تماشا» در گروه کودک قوانین شهری را به کودکان آموزش می‌دهد و «رنگین کمان» نیز به آموزش قوانین بین شهری با استفاده از همیاران پلیس می‌پردازد.

«آزمایشگاه» و «آقای الف» به تلویزیون می‌آیند

در ادامه فارسیجانی از فیلم‌های سینمایی نام برد که در ایام نوروز از شبکه تهران روی آنتن می‌رود و گفت: روز و ساعت پخش این فیلم‌ها اکثرا ساعت ۱۳:۳۰ ایام تعطیلات است و پیش از ۲۹ اسفند در باکس‌های ۱۴:۳۰، ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ نیز فیلم سینمایی خواهیم داشت که از آن جمله می‌توان به «قتل از فاصله نزدیک»، «گریز»، «سریع و خشن ۶»، «گمشده»، «تعطیلات»، «آزمایشگاه»، «آقای الف»، «شتاب»، «دونده»، «تبعیض»، «زن خوب»، «قطار چنای»، «نقشه فرار»، «برج»، «فاجعه در فروشگاه»، «مسابقه ازدواج»، «به پانچ خوش آمدید»، «لغزش»، «سایه روشن روز» و «قصه تازه» اشاره کرد. استثنا امسال فیلم‌های سینمایی بازپخش نخواهند شد.

وی افزود: همچنین مستندهایی برای بار اول از شبکه تهران پخش می‌شود که از آن جمله می‌توان به مستندهای حیات وحش، مستند سه قسمتی «جزایر ناآرام»، «سیاره سبز» و «چرخه حیات وحش» اشاره کرد که همگی تولید سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ هستند.

فارسیجانی همچنین از پخش آثار برخی خوانندگان از جمله امین الله رشیدی، بسطامی، سینا سرلک و… خبر داد.

در ادامه محمودی مهریزی سریال نوروزی شبکه تهران را «ما فرشته نیستیم» معرفی کرد و گفت: این سریال نوشته آرش برهانی به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی، برگرفته از مسائل مربوط به استان تهران است و به افرادی می‌پردازد که به دلایل مختلف به زندان می‌روند و سازمان زندان‌ها با حمایت از آنها حرفه‌های مختلف را به این زندانیان آموزش می‌دهند. در این سریال با فضای طنز با حضور بازیگران مطرح به چنین مسائلی می‌پردازیم که به صورت شیرین و جذاب مطرح می‌شود.

پرداخت به پیشکسوتان ورزشی شناخته نشده

عالی‌زاده با اشاره به برنامه «روزی روزگاری ورزش» اظهار کرد: ما در ۱۵ برنامه ۲۰ دقیقه ای به افرادی در ورزش می‌پردازیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند مثلا زنده یاد تختی را همه می‌شناسند، اما گیوه چی نخستین کسی که در المپیک مدال کشتی را از آن خود کرد، کمتر شناخته شده است. ما همچنین در قالب ۱۵ برنامه ۵ دقیقه ای با نمایش پانتومیم موضوعات اجتماعی و محیط زیستی را مدنظر قرار می‌دهیم. «شهر ورزشی» نیز دیگر برنامه ما است.

وی ادامه داد: «سرزمین دانایی» مسابقه ای علمی‌در محیط زیست است که ۲۸ اسفند در ویژه برنامه‌ای ابتدا نحوه برگزاری مسابقه را توضیح خواهیم داد و پس از آن از ۲۹ اسفند در ۱۵ قسمت شاهد پخش آن خواهیم بود. این اثر از جنس مستندهای واقع گرایانه است که من وقتی در شبکه تهران نبودم فکر می‌کردم برخی از اتفاقات آن از قبل مشخص شده، اما وقتی به این شبکه آمدم فهمیدم شرکت کنندگان کاملا در مقابل اتفاقات پیش بینی نشده قرار می‌گیرند.

روایت زندگی خانواده تهرانی از صبح تا شب

مدیر گروه تفریحات یادآور شد: در این مسابقه ۷ گروه که از ۲۴ هزار نفر که در سایت مسابقه ثبت نام و در آزمون شرکت کرده بودند با یکدیگر رقابت خواهند کرد البته آن آزمون ۶۰۰ نفر خروجی داشت که آنها در مسابقه عملی نیز شرکت کردند و سرانجام ۷ گروه موفق شدند.

عالی‌زاده تاکید کرد: «گوشه دل تهرون» از ساعت ۶:۰۰ صبح تا ۲۳:۱۵ در روز ۲۹ اسفند روی آنتن می‌رود که شامل سه بخش نمایشی، پلاتو و گفتگو است. بخش نمایشی آ« درباره خانواده بزرگ بانمک و مهربان نیز که نقش پدر خانواده را بهرام شاه محمدلو، نقش مادر خانواده آفرین عبیسی بازی می‌کند که آنها پنج فرزند دارند، فرزند بزرگتر را امید روحانی بازی می‌کند و ایفای نقش فرزند کوچکتر با بهزاد عمرانی است که بچه کوچک خانواده، قصه زندگی خانواده تهرانی را در روز ۲۹ اسفند از صبح تا شب بازگو می‌کند.

۱۵۰ مهمان در برنامه سال تحویل شبکه تهران

وی ادامه داد: قسمت دوم این برنامه ۱۰، ۱۲ پلاتوی نمایشی در نقاط مختلف شهر تهران با رویکرد طنز است که رامبد جوان در این بخش حضور دارد در بخش سوم نیز ۳۰۰ دقیقه گپ و گفت هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران با مردم پخش می‌شود از آنجایی که برنامه سال گذشته ما ترکیبی بود امکان حضور ۵۰ میهمان در برنامه را هم نداشتیم اما حالا احتمالا ۱۵۰ میهمان خواهیم داشت.

سلطانی مدیر گروه معارف هم از توسل روزانه به یکی از ذوات مقدسه و شرح صحیفه سجادیه اشاره کرد و بیان احکام نوروزی با پخش برنامه‌هایی چون «بانوی بهشتی» و «شاخه طوبی» را اعلام کرد.

مقیسه نیز در پایان این نشست به پخش بیست ساعته شبکه تهران اشاره کرد و گفت: معمولا ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز شاهد پخش تولیدات شبکه تهران هستیم. برنامه‌های این شبکه ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز شده و تا ۲:۳۰ بامداد ادامه دارد و چهار ساعت بعدی آنتن خاموش است اما در ماه رمضان ۲۴ ساعته برنامه داریم.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص پخش فیلم «آقای الف» نیز توضیح داد: این فیلم سه بعدی است، اما نسخه دیگری هم دارد که ما آن را پخش می‌کنیم، اما اگر تصمیم پخش نسخه سه بعدی هم می‌گرفتیم با همین تلویزیون‌های معمولی و زدن عینک مخصوص تماشای فیلم امکان پذیر می‌شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر