menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انیمیشن کامپیوتری حیوانات خانگی

انیمیشن کامپیوتری «حیوانات خانگی» صداپیشه‌های خود را پیدا کرد. این کمدی اکشن خانوادگی توسط تهیه‌کنندگان فیلم موفق «من نفرت انگیز» تهیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کوین هارت و لوئیس سی‌کی و اریک استون استریت صداهای خود را به کاراکترهای اصلی «حیوانات خانگی» قرض می‌دهند.

این کمدی ماجراجویانه به صورت سه بعدی تهیه خواهد شد و شرکت فیلم‌سازی ایلیومینشن اینترتینمنت تهیه کننده اصلی فیلم است.

این شرکت که از همکاری با کمپانی یونیورسال در امر تولید انیمیشن دو قسمتی «من نفرت‌انگیز» راضی است، انیمیشن تازه خود را نیز با همکاری این کمپانی تهیه خواهد کرد.

مسئولان این شرکت فیلم‌سازی می‌گویند نام محصول جدید آن‌ها به احتمال زیاد در زمان اکران عمومی تغییر خواهد کرد. فیلم را کریس رناد کارگردانی می‌کند.

قصه فیلم در ارتباط با یک سگ شکاری ناجی (با صدای لوئیس سی‌کی) است، که موقعیت کاری او ناگهان مورد تهدید قرار می‌گیرد.

او یک روز پس از بازگشت به خانه متوجه می‌شود یک موش خواب‌آلود کثیف و حمام نکرده به نام دوک (با صدای استون استریت) درمنزل او جاخوش کرده و می‌خواهد کار وی را تصاحب کند.

کمی بعد این دو به صورت اتفاقی خودشان را در دل کوچه‌های پائین شهر نیویورک پیدا می‌کنند. ملاقات و دوستی‌‌ آن‌ها با یک گلوله برفی سفید به نام بانی (با صدای هارت) زندگی‌شان را کاملا تغییر می‌دهد.

بانی رهبر گروه بزرگی از حیوانات خانگی است و آن‌ها را تبدیل به یک ارتش مجهز کرده است. هدف این ارتش،‌ باز پس گرفتن حقوق از دست رفته حیوانات از آدم‌هاست.

انیمیشن کامپیوتری حیوانات خانگی

کریس رناد که قبل از این دو قسمت اول و دوم «من نفرت‌انگیز» را برای کمپانی یونیورسال و شرکت ایلیومینشن کارگردانی کرده، «حیوانات خانگی» را با همکاری یارو چنی کارگردانی خواهد کرد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، این دو انیمیشن تازه خود را بر اساس فیلم‌نامه مستقل و عیر اقتباسی سینکو پل و کن داریو می‌سازند.

تهیه کنندگان فیلم امیدوارند انیمیشن جدید آن‌ها موفقیت بالای مالی و انتقادی «من نفرت‌انگیز» را تکرار کند و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شود.

دومین قسمت «من نفرت‌انگیز» تابستان گذشته به روی پرده سینماهای جهان رفت و با فروش 302 میلیون دلاری در آمریکای شمالی، تبدیل به سومین فیلم پرفروش سال 2013 جدول گیشه نمایش این منطقه شد.

فارس

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر