menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی بیرجند

مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی به مناسبت هفته جهانی مبارزه با موادمخدر با مشارکت بهزیستی بیرجند و موسسه آیینه نگار بهشت طلایی “نمایشگاه کاریکاتور پیشگیری از اعتیاد” برپا شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی عرب‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کاریکاتور پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه این نمایشگاه در پارک دولت شهر در روزهای ۷ و ۸ تیرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ ادامه خواهد داشت اظهار داشت: در این نمایشگاه از ۲۱ تابلوی نقاشی با تاکید بر عوامل فردی و خانوادگی رونمایی شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی افراد با دلایل گرایش به اعتیاد و پیشگیری از آن عنوان کرد و افزود: افراد درگیر در نمایشگاه عوارض این معضل اجتماعی را می شناسند و به حدت و شدت آن پی می‌برند.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی یادآور شد: ۱۵ مراکز درمانی سرپایی در شهرستان‌های سربیشه، خوسف، بیرجند، فردوس و ۴ مرکز کاهش آسیب در زیرکوه و درمیان و بیرجند فعال است.

عرب‌نژاد افزود: در ۶ ماهه سال ۹۶ بیش از ۶ هزار نفر معتاد برای درمان در کل مراکز استان پذیرفته شدند که ۳۵ درصد آنان زنان و باقی مردان بودند.

پیشگیری از خطر گرایش به اعتیاد با ایجاد فضای آرامش بخش در خانه‌ها

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه فضای آرامش بخش خانواده مهمترین عامل پیشگیری از اعتیاد است افزود: امیدواریم ماحصل این جلسات در راستای سلامت و پاسداشت انسانیت باشد.

علی زندی خاطر نشان کرد: رسالت شما بسیار مهم است چون مبارزه با موادمخدر مقدس و بزرگ است.

وی بیان کرد: ستاد موادمخدر تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی و وزارت بهداشت و درمان به امضا رسانده است که هزینه درمان کودکان معتاد را پرداخت می‌کند و به زودی در خراسان جنوبی هم محقق می‌شود.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ کودک معتاد به حمایت دانشگاه پزشکی و بهزیستی و ستاد مبارزه با موادمخدر درمان شدند افزود: در این میان ۶۰ دانش آموز در این مراکز پذیرفته شده و تحت درمان هستند.

انتهای پیام/م

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر