menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ارسال ۹۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی طنز پهلو ۲

۹۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «نگاهی به طنز معاصر» ارسال شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از ارسال ۹۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف بررسی آثار طنز نثر و نظم در فومن برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو٢»، اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از اردیبهشت ماه سال جاری انجام شده است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را خرداد ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این جشنواره با اقبال هنرمندان و طنزپردازان همراه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه ۹۸۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: آثار ارسال شده در دو بخش نظم و نثر است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۹۳ اثر در بخش نثر و ۵۹۶ اثر نیز مربوط به بخش نظم است، خاطرنشان کرد: آثار توسط سه طنزپرداز برجسته کشور داوری و آثار برگزیده انتخاب می شوند.

نیک انجام در ادامه با بیان اینکه این جشنواره با هدف بررسی آثار طنز در دو بخش نثر و نظم برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین این جشنواره بزرگداشت طنزپرداز بزرگ فومنی کشور مرحوم استاد «کیومرث صابری فومنی» معروف به گل آقا است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره، یادآور شد: این جشنواره روز پنج شنبه ۲۱ تیرماه سال جاری در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با حضور مهمانان کشوری و استانی و علاقمندان به استاد کیومرث صابری برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه به برخی برنامه های اجرایی در قالب این جشنواره نیز اشاره و ارائه آثار طنز پردازان منتخب، اجرای موسیقی محلی، اجرای نمایش طنز، سخنرانی در خصوص تشریح ویژگی‌های طنز معاصر و تجلیل و تقدیر از منتخبان این جشنواره را از برنامه های پیش بینی شده برشمرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر