menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

۱۵۰ نفر تاکنون در جشنواره داستان کوتاه طنز اراک شرکت کردند

دبیر جشنواره بین‌المللی شعر و داستان طنز اراک، به تعداد آثار رسیده، چگونگی برگزاری اختتامیه و داوری آثار اشاره کرد.

به گزارش شیرین طنز، حمید حسنی دبیر جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار رسیده به این جشنواره ادبی گفت: تا کنون حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ نفر اثر خود را برای جشنواره بین‌المللی داستان کوتاه طنز اراک فرستاده اند. میزان شعرهای رسیده به دبیرخانه جشنواره کمتر از داستان است.

وی افزود: اختتامیه جشنواره بین المللی شعر و داستان کوتاه طنز اراک در خرداد ماه سال ۹۷ در شهر اراک برگزار می شود. با توجه به برگزاری جشنواره های شعر و داستان کوتاه طنز اراک، یکسری کارگاه آموزشی در زمینه شعر و داستان در شهر اراک برگزار کردیم.

دبیر جشنواره بین المللی شعر طنز اراک با اشاره به داوری های این جشنواره ادبی بیان کرد: تغییرات کوچکی در زمینه داوری جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک و جشنواره داستان کوتاه طنز اراک ایجاد خواهیم کرد. قرار است برنامه های جنبی در این دوره از جشنواره برگزار شود و این برنامه ها پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

حسنی ادامه داد: تا کنون آثار رسیده به جشنواره بین المللی شعر طنز اراک و جشنواره داستان کوتاه اراک را ممیزی نکرده و تنها آثار رسیده به این جشنواره ها را از طریق ایمیل دریافت کرده ایم.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر