menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک برگزار می شود

حمید حسنی گفت: در سومین دوره جشنواره شعر طنز اراک به موضوعات شهری و آسیب های اجتماعی پرداخته می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، حمید حسنی، دبیر سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی اظهار داشت: سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک مانند سال گذشته برگزارمی شود. در این دوره جشنواره هم به موضوعات شهری مانند شهر،کالبد شهری و شهروند، ترافیک، فضای سبز شهری، ایمنی و آتش نشانی، مسائل محیط زیست شهری مانند آلودگی هوا، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، پرداخت عوارض شهری، فرهنگ آپارتمان نشینی و حقوق شهروندی، آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، تکدی گری و مزایا و آسیب های فضای مجازی پرداخته می شود.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک، می توانند تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ آثار خود را برای این جشنواره ادبی ارسال کنند. اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک در تیر ماه سال ۹۷ برگزار خواهد شد. محدودیتی در قالب شعری وجود ندارد و شاعران می توانند آثار خود را در گونه های مختلف ادبی شامل شعر نو و نیمایی،کلاسیک و ترانه برای این جشنواره ادبی ارسال کنند. همچنین برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد و ارسال همزمان اثر در تمام موضوعات بدون مانع است.

دبیر سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک با اشاره به اینکه قرار نیست بخش خاصی به سومین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک اضافه شود، بیان کرد: به دلیل آنکه سومین جشنواره ملی داستان کوتاه اراک را هم در کنار سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک برگزار می کنیم کارگاه های داستان نویسی را در شهر اراک برگزار کردیم که عموم مردم می توانستند در این کارگاه ها شرکت کنند. برگزاری کارگاه شعر هم در دستور کار قرار دارد. ضمن اینکه نشست های ادبی متفاوتی مانند مثنوی خوانی و حافظ خوانی نیز در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شده است.

حسنی ادامه داد: در سومین جشنواره ملی داستان کوتاه اراک بخش ویژه دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت، نماز، عفاف و حجاب نیز وجود دارد. نویسندگان می توانند آثار خود را با این موضوعات برای جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر