menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب روایت با حضور داوود امیریان

شب روایت با حضور داوود امیریان با موضوع ادبیات طنز پخش می‌شود

برنامه تلویزیونی «شب روایت» امشب با موضوع ادبیات طنز و گفتگو با داوود امیریان از آنتن شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، سی‌امین قسمت از برنامه تلویزیونی شب روایت امشب سه‌شنبه ۱۳ اسفند از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

این‌برنامه با محوریت بررسی ادبیات طنز به گفتگوی محمد مهدی شیخ‌صراف به‌عنوان مجری با داوود امیریان به‌عنوان مهمان اختصاص دارد و در ادامه آن، بخش «سرنوشت» با محوریت بیماری کرونا پخش می‌شود.

بخش دیگر این‌برنامه، «لذت متن» است که با محوریت خوانش کتاب «تاج التراجم» اثر ابوالمظفر اسفراینی توسط علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود.

آیتم ویژه زندگی و کارنامه مرحوم سیدهادی خسروشاهی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

این‌برنامه امشب سه‌شنبه ۱۳ اسفند از ساعت ۲۳ از آنتن شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

بیوگرافی داوود امیریان

داوود امیریان ، نویسنده معاصر، وی تاکنون بیش از ۲۶ عنوان کتاب منتشر کرده و جوایز متعددی کسب نموده‌است. وی در حال حاضر در چند حوزه خاطره نویسی، ادبیات کودک و نوجوان، رمان، طنز، زندگینامه داستانی شهدا و فیلمنامه‌نویسی قلم می‌زند.

وی در سال ۱۳۴۹ در کرمان متولد شد. امیریان از سال ۶۹ نویسندگی اش را با نوشتن خاطراتش از جبهه آغاز کرد. برخی او را جزو ۵ نویسندهٔ برتر دفاع مقدس می‌دانند و در زمره نسل اول نویسندگان دفاع مقدس قرار دارد.

«فرزندان ایرانیم»، «رفاقت به سبک تانک» و «دوستان خدا حافظی نمی‌کنند»، «داستان بهنام»، «داستان مریم»، «تولد یک پروانه» و «جام جهانی در جوادیه» از معروف‌ترین آثار داستانی وی است که تاکنون چهار دوره جایزه کتاب سال، ادبیات دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ده‌ها جایزه دیگر را کسب کرده‌است.

از جمله فیلم‌هایی که نوشته و به مرحله تولید رسیده و به نمایش درآمده، فیلم سینمایی «آخرین نبرد» به کارگردانی حمید بهمنی، «بهشت منتظر می‌ماند» به کارگردانی محمدرضا آهنج و «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی است. ویکی‌پدیا

صادق وفایی

منبع فیلم : ویترین کتاب

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر