menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سرور پاک نشان

گوینده پیشکسوت رادیو به «طنز مهمان قیچی» دعوت‌ می‌شود

در برنامه شاد و مفرح «طنز مهمان قیچی» گفت وگو با “سرور پاک نشان” گوینده پیشکسوت رادیو گفت و گو می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، “برنامه طنز مهمان قیچی” با هدف آشنایی مخاطبان با چهره های شاخص و هنرمندان کشور در فضایی شاد و مفرح پخش می‌شود و از آنها سوال‌های طنزگونه می‌پرسد.

این برنامه روز جمعه ۱۶ اسفند میزبان “سرور پاک نشان” گوینده پیشکسوت رادیو می‌شود و با او گفت وگویی شاد و خودمانی انجام می‌دهد.

بانو سرور پاک نشان از سال ۱۳۴۲ در رادیو گرگان به عنوان گوینده مشغول به کار شده و در همان سال های اولیه کار در رادیو به تهران آمده و تا به امروز گویندگی برنامه های مختلفی چون فرهنگ و مردم، و بسیاری دیگر را به عهده داشته است. او همیشه از رادیو به عنوان زندگی یاد می‌کند.

“طنز مهمان قیچی” با تهیه کنندگی و اجرای اعظم دهباشی ساعت ۱۵:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا روی آنتن می‌رود.

پیشکسوت رادیو

پاک‌نشان در ابتدا در تلویزیون آن زمان اخبار هفته را همراه خانمی در روزهای جمعه می‌خواند تا این‌که از او برای برنامه‌های رادیو دعوت و پس از قبول شدن در تست گویندگی مشغول به کار شد.

البته در آن مقطع معیارهای انتخاب گوینده بسیار مشکل و سختگیرانه‌تر بود و اگر فردی می‌توانست از این مرحله عبور کند، انگار که شاخ غول را شکسته است! و پاک‌نشان بعد از گذشتن از این مرحله، پشت میکروفن برنامه‌های زنده رادیو نشست.

در آن زمان بزرگانی همچون اخوان‌ثالث، دکتر هروی و… کنترل برنامه‌های رادیو را در درست داشتند و گوینده باید خیلی مراقب بود که اشتباه نخواند و پاک‌نشان همیشه نهایت تلاشش این بود تا اشتباهی از او سر نزند. ویژگی پاک‌نشان داشتن یک صدای کامل و بی‌نقص است و این‌که با تمام توانمندی‌هایش برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

او کاملا در برنامه زنده آگاه، مسلط و دارای گنجینه واژه غنی است، زیرا این پیشکسوت رادیو همیشه اعتقاد دارد یک گوینده باید مخاطبش را بشناسد و بداند برای چه مخاطبی صحبت می‌کند و همین توانمندی باعث شده تا سبک اجرای او در هر برنامه متفاوت و خاص محتوای برنامه مربوط باشد. (جام جم)

منبع فیلم : مجله ویدیویی چنگ

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر