menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چوپان معاصر

کتاب طنز چوپان معاصر روی پله ی سوم ایستاد

چاپ سوم کتاب «چوپان معاصر» شامل مجموعه ای از طنزهای رضا احسان پور با تصویرگری مجید کاظمی توسط انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «چوپان معاصر» مجموعه مناجات های نویسنده با پرودگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده با اتکا بر هنر کاریکلماتور (طنز کلمات) سعی کرده با بازی کردن با کلمات، روحی از طنز را در جملات خود جاری کند تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

کتاب حاضر با وجود لحن طنزگونه و امروزی، در عمق خود معانی ارزشی و با مفهومی را جای داده است که خواننده با دقت در آنها می تواند به معانی آن پی برده و به تفکر بپردازد.

رضا احسان پور2

نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب گفته شده: خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و… و.

یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات های خود روی آورده است. از سوی دیگر تصاویری که آنها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است، در کنار متن کتاب درج شده اند.

چاپ اول و دوم «چوپان معاصر» همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد. این کتاب در ماه های اخیر پرفروش ترین کتاب انتشارات سروش بوده است.

چاپ سوم این کتاب با ۷۲ صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

خرید کتاب چوپان معاصر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر