menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چوپان معاصر

مجموعه مناجات‌های طنز رضا احسان پور به چاپ دوم رسید

چاپ دوم «چوپان معاصر» منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از فارس، چاپ دوم «چوپان معاصر» منتشر و روانه بازار شد. چوپان معاصر، مجموعه مناجات‌های طنزی است که به قلم رضا احسان‌پور، نویسنده، شاعر و طنزپرداز جوان کشورمان به رشته تحریر درآمده است.

چوپان معاصر، مجموعه‌ای از ۲۰۰ مناجات کوتاه طنز در قالب نثر است که نویسنده در آنها با نگاهی نو در قالب طنز با خدا به گفتگو پرداخته است. مناجات‌هایی که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند ولی عمیق و در خور تامل هستند.

مخاطب کتاب، حتما با بخش زیادی از مناجات‌ها همراه می‌شود و بسیاری از حرف‌ها دغدغه‌های خود را درون بسیاری از مناجات‌ها می یابد. قالب مناجات طنز، قالبی نو و جذاب است و به نوعی می‌تواند نمونه خوبی برای طنز توحیدی باشد. تصویرسازی هنرمندانه مجید کاظمی و گرافیک خوب کتاب به جذابیت آن افزوده است.

چوپان معاصر

چاپ اول چوپان معاصر با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد به نحوی که بعنوان پرفروش ترین کتاب انتشارات سروش در نمایشگاه بین المللی کتاب انتخاب و چاپ اول آن به سرعت تمام شد. استقبال خوب برنامه‌های تلویزیونی از جمله برنامه خندوانه، صبح با خبر و … از این کتاب هم جالب توجه است. بخش‌های خواندنی چوپان معاصر در فاصله تجدید چاپ آن، بصورت گسترده درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه در ایام ماه مبارک رمضان دست به دست می‌شد و این موج همچنان ادامه دارد.

متاسفانه بین چاپ اول و دوم این کتاب چند ماه فاصله افتاد و این مساله عطش بازار کتاب را به گواهی کتابفروشان که با مراجعه مخاطبانی که برای تهیه این کتاب مواجه می شدند بیشتر و بیشتر کرده است.

از رضا احسان‌پور تا کنون دو کتاب، مجموعه غزل «چه حرف‌ها» (چاپ دوم/ انتشارات فصل پنجم) و مجموعه شعر طنز «خنده‌های امپراتور» (چاپ ششم/ نشر آرما) منتشر شده است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های طنز رضا احسان پور بصورت اینترنتی به فروشگاه اینترنتی شیرین طنز مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر