menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شکرستان

همکاری قوه قضاییه و مرکز انیمیشن حوزه هنری

معاون فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه آموزش های اجتماعی از طریق انیمیشن و طنز تاثیرگذارتر است، گفت: به دنبال آن هستیم تا با همکاری حوزه هنری مجموعه هایی را با موضوعات روز تهیه کنیم.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، «محسن حاجی باباییان» روز دوشنبه ۸ دی ۹۳ در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت فرهنگی قوه قضاییه و مرکز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری گفت: قوه قضاییه وظایفی برای ساماندهی مسائل و ایجاد امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی دارد که در راستای از ابزارهای مختلفی استفاده می کند.

وی صبغه ریشه بسیاری از جرایم را فرهنگی دانست و ادامه داد: قوه قضاییه اعتقاد دارد اگر نتواند رفتارهای خود را به سمت کاهش ناهنجاری های اجتماعی سوق دهد، ضرر می کند و همچنین توجه به مقوله عدالت طلبی در وجود اقشار جامعه باید نهادینه شود که در این صورت مساله جرم و بزه به حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

به گفته حاجی باباییان معاونت فرهنگی قوه قضاییه با چنین رویکردی با دستگاه های مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی تعامل برقرار کرده و از این نهادها و سازمانها خواسته است تا در ایجاد فضای سالم در جامعه این معاونت را کمک کنند.

معاون فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه ابزار فرهنگی دارای تنوع زیادی است، گفت: به دلیل وضعیت علمی در جهان باید با ابزارهای به روز بحث فرهنگی را در این مسیر سامان داد.

حاجی باباییان یکی از مجموعه های فعال تاثیرگذار را مرکز انیمیشن حوزه هنری عنوان کرد و گفت: در مرکز انیمیشن حوزه هنری توفیقاتی را شاهد بودیم بنابراین تصمیم گرفتیم با با ایجاد تعامل دو سویه با این مرکز تا حد ممکن جرایم را از طریق آموزش در جامعه کاهش دهیم.

وی با تاثیرگذار دانستن انیمیشن شکرستان و پیشینه ایرانی آن، گفت: با توجه به این که مخاطب مجموعه شکرستان گروه کودک و نوجوان است قطعا تاثیرات خوبی در جامعه خواهد گذاشت. البته باید توجه داشته باشیم که این فعالیت ها بر اساس باورها و مشکلات اجتماعی صورت گیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر