menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

ناصر فیض : نثرهای طنز اخیر خود را در «نثر ناصری» منتشر خواهم کرد

یک طنزپرداز گفت: نثرهایی که در طول سال های اخیر نوشته‌ام را در «نثر ناصری» منتشر خواهم کرد. من در انتخاب آثارم احتیاط نمی کنم و اهل گزیده کاری نیستم و اگر کار متوسط هم داشته باشم در میان آثار قرار می دهم.

به گزارش شیرین طنز، ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون انتشار مجموعه نثرهایش، گفت: نثرهایی که در طول سال های اخیر نگاشته ام را در مجموعه ای به نام «نثر ناصری» منتشر خواهم کرد.

وی درباره موضوع این اثر اظهار داشت: نثرهای این اثر، مجموعه نوشته هایم است که در روزنامه تهران امروز و چند نشریه دیگر منتشر شده است. قرار بود که این کتاب برای نمایشگاه امسال منتشر شود اما ترجیح دادم که آن را به نمایشگاه سال آینده برسانم.

ناصر فیض

فیض با تاکید بر اینکه این روزها تلاشم را می‌کنم تا «نثر ناصری» در نمایشگاه سال ۹۵ عرضه شود توضیح داد: سعی کرده ام برترین نثر ها را برای چاپ در این کتاب انتخاب کنم. البته من در انتخاب آثارم چندان احتیاط نمی کنم و اهل گزیده کاری نیستم و اگر چند کار متوسط هم داشته باشم در میان آثار قرار می دهم. در مجموع نثرهای انتخاب شده برای این کتاب آن هایی بوده که به نظر خودم رسیده که بهتر است در کتاب بیاید.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری به دبیری زرویی نصرآباد در جشنواره طنز مکتوب که پیش‌تر خبر آن اعلام شده بود اشاره کرد و گفت: احتمالا این جشنواره سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

به گفته ناصر فیض این کتاب هم مانند سایر آثار او از سوی نشر سوره مهر چاپ خواهد شد. دست‌هایم را برای تو می‌آورم (ترجمه)، اگر کمونیسم بیاید (ترجمه)، نامه‌هایی به تارانتا بابو (ترجمه)، املت دسته‌دار، نزدیک ته خیار و فیض بوک عنوان مجموعه‌های ناصر فیض است که پیش از این منتشر شده‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر