menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

فیض : هنرمندان پاسداران آرمان و ارزش های شهدا هستند

ناصر فیض، طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری، در حاشیه مراسم خاك‌سپاری شهدای غواص گفت: امنیت امروز كشورمان در وضعیت ناامن منطقه مدیون جانفشانی شهداست.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه حوزه هنری، آیین تشییع و تدفین پیكر دو شهید غواص صبح (سه‌شنبه 20 مرداد) در حالی از میدان فلسطین و مسجد امام صادق(ع) به سمت حوزه هنری تشییع شد كه هنرمندان بسیاری در این مراسم حاضر بودند.

ناصر فیض، طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری درباره لزوم شركت هنرمندان در آیین تشییع و تدفین پیكر دو شهید غواص گفت: هنرمندان نیز به نحوی پاسداران آرمان و ارزش های این شهدا هستند. شهدایی كه به خاطر آرمان و ارزش های خویش جان خود را فدا كردند كه آدمی بالاتر از آن نمی تواند مقامی متصور باشد.

این طنزپرداز در ادامه به تبیین حضور خود در جمع مردم تشییع كننده پیكر دو شهید پرداخت و گفت: در راه آرمان و ارزش های این شهدا هر كسی هر آنچه كه از دستش بر می آید را باید انجام دهد. امروز شاید راه رفتن ما در این مراسم وظیفه باشد و فردا از آرمان و ارزش ها نوشتن. به هر حال، مهم این است كه در راه آرمان ها و ارزش های این شهیدان ما هم قدم برداریم و در این قدم های خود خالص باشیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت منطقه و موقیعت امن كشورمان توضیح داد: امروز كشور ما در میان نا امنی ای كه در منطقه حاكم هست توانسته مردم و ملت خود را امن محافظت كند كه این امنیت از صدقه سر این شهدا و جوانانی است كه از جان خود گذشتند و مرزهای كشور را حفظ كردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر