menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز عوض کنم، از ناصر فیض در حضور حضرت آیت الله خامنه ای

کتاب جدید ناصر فیض با عنوان “نثر ناصری”

كتاب تازه ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری با عنوان «نثر ناصری» در نمایشگاه كتاب سال آینده منتشر می شود.

به گزارش شیرین طنز، ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به این مطلب كه قصد دارد مجموعه ای از نثرهایش را چاپ كند، گفت: نثرهایی كه در طول سال های اخیر نگاشته ام را در مجموعه ای به نام «نثر ناصری» منتشر خواهم كرد.

وی درباره موضوع این اثر اظهار داشت: نثرهای این اثر، مجموعه نوشته هایم است كه در روزنامه تهران امروز و چند نشریه دیگر منتشر شده است. قرار بود كه این كتاب برای نمایشگاه امسال منتشر شود اما ترجیح دادم كه آن را به نمایشگاه سال آینده برسانم.

فیض در ادامه درمورد چگونگی انتخاب این آثار گفت: سعی كرده ام برترین نثر ها را برای چاپ در این كتاب انتخاب كنم. البته من در انتخاب آثارم چندان احتیاط نمی كنم و اهل گزیده كاری نیستم و اگر چند كار متوسط هم داشته باشم در میان آثار قرار می دهم. در مجموع نثرهای انتخاب شده برای این كتاب آن هایی بوده كه به نظر خودم رسیده كه بهتر است در كتاب بیاید.

به گفته ناصر فیض این كتاب هم مانند سایر آثار او از سوی نشر سوره مهر چاپ خواهد شد. دست‌هایم را برای تو می‌آورم (ترجمه)، اگر كمونیسم بیاید (ترجمه)، نامه‌هایی به تارانتا بابو (ترجمه)، املت دسته‌دار، نزدیك ته خیار و فیض بوك عنوان مجموعه‌های ناصر فیض است كه پیش از این منتشر شده‌اند.

یادآور می شود سازمان هنری رسانه ای اوج چهاردهمین برنامه شب شاعر را به پاسداشت ناصر فیض اختصاص داده است. این مراسم سه شنبه 11 شهریور 93 از ساعت 17 در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر (شمالی)، شماره 98 ، نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر