menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال طنز دو مرد و نصفی

سریال طنز “دو مرد و نصفی”

«چاک لور»، تهیه‌کننده‌ی سریال طنز «دو مرد و نصفی» اعلام کرد آخرین قسمت این کمدی سال ۲۰۱۵ به روی آنتن می‌رود.

پخش سریال جنجالی و پرطرفدار «دو مرد و نصفی» در سال ۲۰۱۹ پس از ۱۲ سال به پایان می‌رسد.

چاک لور تهیه‌کننده‌ی این پروژه‌ی تلویزیونی با اعلام این خبر از برخی اتفاقات شگفت‌انگیز که در دوازدهمین فصل «دو مرد و نصفی» رخ می‌دهد،‌ پرده برداشت.

لور خبر داد در آخرین فصل این کمدی،‌ شخصیت «چارلی شین» که مُرده بود به داستان بازمی‌گردد. «دو مرد و نصفی» از جمله سریال‌هایی است که طی دهه‌ی گذشته به روی آنتن شبکه «CBS» آمریکا رفت و حواشی بسیاری را در پی داشت.

سریال طنز دو مرد و نصفی

مارس ۲۰۱۱ بود که تولید این سریال پرمخاطب به خاطر دعوای رسانه‌ای «چاک لور» و «چارلی شین» یکی از بازیگران نقش اصلی سریال متوقف شد. شین در چند مصاحبه‌ی تلویزیونی و رادیویی به لور توهین کرد و مدعی شد دستمزد کمی برای ایفای نقش در «دو مرد و نصفی» دریافت می‌کرده است. این در حالی است که وی برای بازی در هر اپیزود، مبلغی دو میلیون دلاری را کسب می‌کرد.

به گزارش بی.بی.سی‌، «چارلی هارپر» شخصیت شین در این سریال کشته شد تا «اشتون کاچر» به جمع بازیگران این کار بپیوندد.

کاچر با دریافت ۲۴ میلیون دلار از تهیه‌کننده‌ی «دو مرد و نصفی» عنوان پردستمزدترین بازیگر سریال‌های تلویزیون آمریکا را به خود اختصاص داد. اولین قسمتی که از این اثر با بازی کاچر به روی آنتن رفت‌، ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را پای تلویزیون نشاند و بالاترین رکورد را از زمان شروع پخش «دو مرد و نصفی» رقم زد.

از دیگر حواشی این کمدی تلویزیون می‌توان به اظهارات «آنگوس تی. جونز» بازیگر کودک «دو مرد و نصفی» اشاره کرد. وی در مصاحبه‌ای این سریال را «آشغال» خواند و شوخی‌های آن را مخالف با عقاید مذهبی خود دانست. با این که جونز از «دو مرد و نصفی» کناره‌گیری کرد، اما بعدها از عوامل آن عذرخواهی کرد و سال گذشته در برخی از اپیزودهای آن به عنوان بازیگر میهمان ظاهر شد.

ایسنا

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. hossein:

    چارلی دوباره قراره برگرده؟جیک چطور اونم برمیگرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر