menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

یک کاریکاتوریست در حرمسرای ناصرالدین شاه

نمایشگاه یک کاریکاتوریست در حرمسرای ناصرالدین‌ شاه افتتاح شد

سومین جمعه مهرماه نیز همچون هفته‌های پیش گالری‌ها با افتتاح نمایشگاه‌های مختلف کار خود را ادامه می دهند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، برپایی نمایشگاه های هنری در حوزه تجسمی یکی از فرصت های مناسب بروز و ظهور هنر و خلاقیت هنرمندانی است که سال ها در این عرصه فعالیت می‌کنند و این نمایشگاه ها اغلب، جمعه‌های هر هفته افتتاح می شوند. سومین جمعه مهرماه نیز همچون هفته‌های پیش گالری‌ها با افتتاح نمایشگاه‌های مختلف کار خود را ادامه می دهند.

نمایشگاه کاریکاتورهای بزرگمهر حسین پور با عنوان «یک کاریکاتوریست در حرمسرای ناصرالدین‌شاه» از روز جمعه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ در گالری راه ابریشم به نشانی بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ گشایش می یابد و تا ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت.

بزرگمهر حسین پور درباره این نمایشگاه گفت: ایده اولیه این نمایشگاه اولین بار با دیدن عکس‌های سیاه و سفیدی که خود ناصرالدین شاه با دوربینی که خود از پاریس آورده بود و از زنان حرمسرایش انداخته بود به ذهنم رسید. کم‌کم این عکس‌ها بهانه و بستری شد تا بر اساس آن‌ها حرف‌ها و نکته‌هایی که دغدغه‌ی خودم بود را به آن اضافه کنم. این آثار تا به آنجا که به اندازه چاپ کتابی برسد ادامه پیدا کرده و در آخر کتاب خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر