menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

برگزاری اولین جشنواره سراسری تئاتر طنز اصفهان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان از برگزاری اولین جشنواره سراسری تئاتر طنز در این استان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، احمد شاهین فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین جشنواره سراسری تئاتر طنز توسط شهرداری اصفهان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش اصفهان در اردیبهشت سال آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت ملی و حتی بین المللی در دهه های گذشته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان برگزار می شد، گفت: این استان قبلا ثابت کرده است که در دو بخش تئاتر کودک و طنز (کمدی) حرف هایی برای گفتن دارد.
وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک در اصفهان بین المللی شد و بعد به همدان انتقال یافت، افزود: استان اصفهان ثابت کرده است می تواند جشنواره های تئاتر زیاد را در عرصه های مختلف برگزار کند.
شاهین فر اظهار کرد: جامعه امروز ما نیاز به شادمانی و انبساط خاطر دارد و برای رفع افسردگی و ایجاد روحیه با نشاط نیاز به نمایش های کمدی است.
وی بابیان اینکه استان اصفهان پتانسیل بالایی در عرصه نمایش طنز( کمدی) دارد، افزود: نمایش طنز در این استان سابقه 400 ساله دارد و در دهه های گذشته نیز تئاتر طنز و کمدی در این استان شهره خاص و عام بود.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره در سطح کشوری بتواند در عرصه نمایش طنز تاثیرگذار باشد و به نشاط اجتماعی جامعه کمک نماید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر