menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصفهان لهجه

تئاتر طنز اصفهان به صورت رسمی کلید می‌خورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با اشاره به ثبت تئاتر طنز ایران به نام اصفهان گفت: تئاتر طنز اصفهان به صورت رسمی در روز اردیبهشت تئاتر کلید می‌خورد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی ظهر ۳۱ فروردین ۹۵ در حاشیه بازدید از آسایشگاه شهید مطهری اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته اصفهان توسط سازمان‌های مختلف اظهار داشت: با توجه به اینکه برگزاری هر برنامه نیازمند مجوز است، کمیته ویژه‌ای در بخش هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان تشکیل شد تا به صورت خاص مجوز برنامه‌ها را با نگاه مثبت صادر شود. هدف ما این است که شادی و فرح گذشته به شهر بازگردد و بتوانیم از فضای ایجاد شده استفاده کنیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر در اردیبهشت افزود: برنامه روز اردیبهشت تئاتر با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود و در این برنامه، موضوع تئاتر طنز اصفهان به صورت رسمی کلید می‌خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان درباره آخرین اخبار پیرامون برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در این استان بیان کرد: تفاهم‌نامه جشنواره فیلم کودک توسط شهرداری اصفهان آماده و به تهران ارسال شده و منتظر هستیم که پاسخ آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

وی ادامه داد: با این حال، به طور قطع این جشنواره امسال در اصفهان برگزار می‌شود اما برخی از جزئیات در حال بحث و بررسی است.

حجت‌الاسلام ارزانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جانبازان برای این مرز و بوم جان‌فشانی و پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب، با وجود تحمل سختی‌های بسیار در طول ۲ یا ۳ دهه گذشته، همچنان احساس بسیار خوبی را به اطرافیان خود منتقل می‌کنند. بسیاری انتظار این را داشتند که جانبازان با گذشت این سال‌ها، از تحمل رنج و سختی بسیار خسته شده باشند اما روحیه استوار آنان، امروز از نزدیک مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه انرژی جانبازان از برخی از جوانان امروز بسیار بیشتر است، افزود: هنرمندان وظیفه دارند که با حضور در آسایشگاه از رشادت‌های جانبازان قدردانی کنند و ارزش‌‌آفرینی‌های جانبازان به عنوان ذخیره انقلاب را در آثار هنری به همه نسل‌ها به ویژه نسل جوان منتقل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: اصل ایده دیدار با جانبازان، توسط هنرمندان ارائه شد و برگزاری دیدارهایی نظیر امروز، به طور قطع تأثیرگذار است. هنرمندان می‌توانند با الهام از صبر و استقامت و جان‌فشانی و ایثارگری‌ها جانبازان آثار فاخری را تولید کنند، بنابراین امیدوار هستیم که این برنامه‌ها تداوم یابد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر