menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه مستند ترکیبی و طنز خنده از ته دل

مجموعه مستند ترکیبی و طنز ” خنده از ته دل ” در 50 قسمت ده دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید می شود.
نادر شکوری تهیه کننده این مجموعه ضمن اعلام این خبر افزود : این مجموعه به ذکر خاطرات خنده دار افراد مختلف اختصاص دارد.در قالب « خنده از ته دل» افراد مختلف خاطراتي تعريف مي کنند که تماشاگر به جاي جوک هاي ساختگي که عموما درباره اقوام و مليت هاي مختلف است، به رويدادها و ماجراهاي واقعي بخندد.

شکوری ادامه داد : برای تولید این مستند به استان های مختلف کشور سفر خواهیم کرد و تا امروز در استان های گیلان ، مازندران ، تهران ، گلستان ، البرز ، اصفهان و کرمان به سراغ خاطرات شیرین هم وطنانمان رفته ایم.

شادی

این تهیه کننده مستند توضیح داد : این خاطرات چون واقعی است بر دل نیز خواهد نشست . همچنین می تواند ایده ای باشد برای برنامه سازان و فیلمسازان مختلف تا از اتفاقات خنده داری که به زندگی روزمره مردم نزدیک است استفاده کنند. شايد ساختن جوک درباره اقوام مختلف براساس برخي نظريه ها براستي کار استعمارگران باشد، اما واقعيت اين است که امروز خود ما داريم اين کار را مي کنيم و درباره هموطنان خودمان جوک مي سازيم و مي گوييم و به هم مي خنديم.

شکوری ابراز امیدواری کرد: « خنده از ته دل » با مشارکت مردم به يک برنامه جذاب و ديدني براي با هم خنديدن بدل شود و از آغاز اردیبشت ماه از شبکه مستند پخش شود.

yjc

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر