menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گفتگو با روزبه نعمت‌الهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کاریکاتور‌ خلیج‌ فارس

روزبه نعمت‌الهی ضمن بازدید از نمایشگاه کاریکاتور‌ خلیج‌ فارس در حوزه هنری گفت: آثاری که در این نمایشگاه با آن مواجه شدم از جذابیت خاصی بهره می‌برند. تماشای این کاریکاتورها آدم را به فکر فرو می‌برد و پیام‌های جدی و سریع را به مخاطب منتقل می‌کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، روزبه نعمت‌الهی از جمله خوانندگان صاحب سبک موسیقی پاپ ایران است که تاکنون آلبوم‌هایی چون «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «داروگ» و «عمو زنجیرباف» را طی سال های گذشته در بازار موسیقی منتشر کرده است. نعمت‌الهی آهنگ معروفی به نام «خلیج فارس» نیز خوانده که مورد استقبال بسیاری از هموطنان واقع شده است. در یکی از کنسرت‌های نعمت‌الهی هنگامی که نوبت به اجرای آهنگ خلیج فارس رسید همه مردم به احترام «خلیج فارس» کنسرت را ایستاده تماشا کردند. وی با حضور در حوزه هنری و نمایشگاه کاریکاتور با موضوع خلیج فارس از آثار این نمایشگاه دیدن کرد.

نعمت‌الهی در بازدید خود از این نمایشگاه به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: بدیهی است که خلیج فارس، همیشه خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود. من هم به عنوان یک ایرانی و عِرق ملی که به آن دارم برای خلیج همیشگی فارس خواندم و آن را به هموطنان عزیزم تقدیم کردم.

وی درخصوص کاریکاتورهای این نمایشگاه در حوزه هنری گفت: آثاری که در این نمایشگاه با آن مواجه شدم از جذابیت خاصی بهره می‌برند. تماشای این کاریکاتورها آدم را به فکر فرو می‌برد و پیام‌های جدی و سریع را به مخاطب منتقل می‌کند.

نعمت‌الهی در مورد حضور خود در این نمایشگاه گفت: امروز افتخار همراهی فاضل نظری در این نمایشگاه را داشتم. من از هنر هنرمندان کاریکاتوریست کشورمان که در حوزه هنری به نمایش درآمده است لذت می‌برم. دیدگاه این هنرمندان نسبت به تفکرِ پوچِ خیلی از سیاستمداران در این آثار به خوبی مشهود است. متاسفانه این دنیا با آدم‌هایی مواجه است که نگاه‌شان به این روزگار و مسائلی که وجود دارد مثل فقر، جنگ و اعتیاد خیلی فاصله دارد. این افراد واقعیات خود و دنیا را نمی‌بینند. آن ها به دنبال اتفاقات بدیهی می‌گردند که بخواهند مردم کشوری را برای چیزی که صاحب و مالک حقیقی‌اش هستند با اهداف خاص و منفعت‌طلبانه تحریک کنند.

وی در پایان افزود: خلیج همیشگی فارس، خلیجی است که همیشه نام فارس بر آن نهاده شده است. تاریخ و جغرافیای دنیا همواره از آن با عنوان خلیج فارس یاد کرده است. همه مردم دنیا می‌دانند که نام این خلیج نیلگون در جنوب کشور ایران فارس است و به گفته‌های پوچِ بعضی‌ها توجهی نخواهند کرد.

گفتنی است نمایشگاه آثار کاریکاتور با موضوع خلیج فارس با ارائه ۵۵ اثر از هنرمندان کاریکاتوریست سراسر کشور روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در حوزه هنری افتتاح شد. علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پُل حافظ مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر