menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خنداخند هشتم

گزارش هشتمین شب طنز “خنداخند” در اصفهان

دفتر طنز حوزه هنری اصفهان هشتمین شب «طنز خنداخند» را در ساعت ۱۹ با حضور علاقه‌مندان و با استقبال پرشور مخاطبان، روز ۸ بهمن ۹۳ در سالن سوره برگزار کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این برنامه اثرخوانیِ طنز در قالب شعر، نثر، فرانو و کاریکلماتور انجام شد و طی خنداخندهای گذشته پایه ثابت این شب طنز هم از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن، محمد منانی، نعمت الله طالبی، حامد بذرافکن، علیرضا لقمانی، محمدعلی عابدی، محمد رضایی، وحید میرزایی، فریبا زمانی، صفورا فرشید و … بودند که به شعرخوانی پرداختند.

خنداخند هشتم

در میان شعرخوانی شانزده تن از طنزپردازان اصفهانی کتاب «نَمِکدون؛به فتح نون،به کسر میم» اثر شهرام جوادی نژاد یکی از کتاب هایی بود که معرفی شد. یکی از آثار دیگری که در هشتمین شب «طنز خنداخند» معرفی شد «دکتر پس از این سابق» مجله گل آقا بود. یکی از برنامه های جنبی این شب «طنز خنداخند» خواندن مصراعی طنز برای حضار بود که از آنان خواسته شد تا مصراع بعدی آن را تکمیل نمایند.

مخاطبانی که این مصرع را تکمیل نمودند، برنده اشتراک رایگان نشریه طنز و کاریکاتور «اصفهانِ نیمروز» شدند. شب «طنز خنداخند» هشتم با دکور خاص و مضمون بعضی از شعرهایش نگاه جدی ای به آلودگی هوا داشت. گفتنی است، در این برنامه شب «طنز خنداخند» مهدی سیدین نیا‌ رئیس حوزه هنری استان اصفهان نیز حضور داشت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر