menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مکتب خانه طنز

گزارش ششمین نشست مکتب خانه ی طنز

در ششمین جلسه از سلسله نشست‌های مکتب خانه طنز، ۱۰ نفر از علاقمندان به شعر و متن طنز آثارشان را خواندند که مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شیرین طنز، رضا ساکی که جلسه‌ های طنز مکتب خانه حوزه هنری را مدیریت می‌کند، درباره این نشست‌ها، به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: مهمترین اتفاقی که در طول این چند جلسه افتاده این بوده که نوشته‌ها شیواتر بوده، سوژه‌یابی‌ها قوی‌تر شده و کارها به قدری خوب شده که یکی از آنها برای ارائه در ویژه برنامه عصر سوره حوزه هنری انتخاب و خوانده شد و اثر بعضی از دوستان شرکت کننده در مجله چلچراغ و بعضی مجلات دیگر چاپ شد.

این طنزپرداز ادامه داد: احساس می‌کنم اتفاق‌های خوبی در مکتب خانه طنز حوزه هنری می‌افتد و استقبال زیادی از این جلسات صورت می‌گیرد به طوری که در هر جلسه چند نفر شرکت کننده جدید داریم.

وی با اشاره به حضور چهر‌ه‌های شناخته شده طنز در مکتب خانه و ارائه پیشنهاد و نظر کارشناسی درباره آثاری که خوانده می‌شود، گفت: در فضای ادبی کشور ما چنین فضای رک و شفافی کم داریم و این نقد شفاف باعث شده اثر شرکت‌کننده‌ها قوت بگیرد. در این جلسه هم حامد اسحاقی، رضا احسان‌پور، مهدی فرج‌اللهی و چند چهره شناخته شده دیگر حضور داشتند که درباره آثار خوانده شده نظر دادند و آنها را نقد و بررسی کردند.

رضا ساکی همچنین گفت: قرار است در ماهنامه طنز سه نقطه که قرار است از طرف حوزه هنری منتشر شود، صفحاتی داشته باشیم و نوشته‌های افراد شرکت کننده در مکتب خانه طنز را که از سطح بالاتری برخوردارند، در آن مجله چاپ کنیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر