menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

در حلقه رندان در فومن

گردهمایی طنزپردازان سراسر کشور در محفل طنز «در حلقه رندان» فومن

محفل ادبی بزرگ «درحلقه رندان» با حضور ۱۲ طنزپرداز کشوری برای نخستین بار درگیلان در شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، محفل ادبی بزرگ «درحلقه رندان» با حضور ۱۲ طنزپرداز کشوری، مسئولان ارشد استانی و شهرستان، شاعران طنزپرداز گیلانی و جمعی از مردم فرهنگ دوست استان، برای نخستین بار در گیلان در شهرستان فومن برگزار شد.

در این محفل ادبی جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت کشور، تازه‌ترین یا بهترین اشعار طنز خود را که با موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری روز جامعه پیوند داشت به مخاطبان ارائه دادند.

در این برنامه، طنزپردازان برجسته‌ای از جمله ناصر فیض، محمدرضا کاتب، محمدرضا گلزار، سعید طلایی، کیومرث اکسیر و چندتن دیگر از طنزپردازان کشوری و گیلانی به اجرای برنامه‌های ادبی پرداختند.

در این محفل ادبی «ناصر فیض» با بیان اینکه از اشعار طنز می‌توان در راستای اهداف بزرگتر بهره برد، اظهار کرد: شعر طنز به اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی منجر می‌شود.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری کشور افزود: طنز پرداز هنری دارد که می‌تواند با ظرافت درباره معضلات حرف بزند، آنها را گوشزد کند و به امید روزی باشد که آنها حل می‌شود.

«یوسف نیک انجام» با بیان اینکه محفل ادبی در حلقه رندان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپا شده است، گفت: امروز مفتخریم که میزبان بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین طنزپردازان کشور هستیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: این محفل ادبی همیشه در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود اما با پیگیری‌هایی که انجام گرفت در این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ «درحلقه رندان» نخستین و معروف‌ترین شب شعر طنز کشور است که به همت ابوالفضل زرویی نصرآباد اولین مدیر دفتر طنز حوزه هنری کشور برپا شد.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر